Høstens fineste øyeskyggepalett!

annonse – kicks

For litt siden kjøpte jeg et nytt øyeskygge palett som har perfekt høstfarger! Nå har jeg fått prøvd det en del ganger, og jeg må bare anbefale det til dere!

Jeg elsker nude- og jordtoner og dette palettet har de fineste fargene med akkurat det. Syns de fargene passer perfekt til blå øyne! Passer sikkert bra til brune også, men har ikke det, så det får jeg ikke testet. Hehe!

En liten swatch med noen av fargene. De er så sykt pigmenterte og fine! Merker kvaliteten er veldig bra for å si det sånn. Gleder meg til å lage enda flere looks med palettet utover høsten og vinteren!

Altså. How gorgeous? Elsker “sparkling mud”, “peace”, “glamping” og “heavy metal”. Så lekre farger!

Palettet finner du forresten HER til 25% rabatt akkurat nå!

 

4 kommentarer
    1. Gjør du noe for miljøet? F.eks resirkulerer, kjører mindre bil og mer tog osv? Ser at du kjører mye fly og bestiller masse klær hele tiden…

    2. Du la ut en sminkevideo på snap her om dagen, hva het foundationen du bruker? Klarer ikke å finne den igjen – og ville prøve den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg