Opptil 80% rabatt på Nelly!

annonse – nelly

Nå har jeg nettopp fått en rabattkode fra Nelly som gir dere 20% på alle NLY brands, ved å bruke koden”STINA20“.  Koden er gyldig til fredag 12:00. Så jeg tenkte å vise dere noen av mine favoritter fra Nelly.

Dette er plagg som dere ofte ser her på bloggen, og noen nye favoritter. Mange av plaggene er også på opptil 80% rabatt, så det er jo helt vilt! Så nå kan du gjøre noen skikkelige kupp!

TOPP – 70% RABATT (KUN 74,- KR) – HER

BUKSE – 80% RABATT (KUN 69,- KR) – HER

Disse buksene ELSKER jeg! Jeg har de i tre forskjellige farger. De er så utrolig komfortable, samtidig som de er classy og superfine!

TOPP – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER

BUKSE – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER

TOPP – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER

BUKSE – 70% RABATT (KUN 89,- KR) – HER

TOPP – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER

BUKSE – 70% RABATT (KUN 89,- KR) – HER

KJOLE – 70% RABATT (KUN 149,- KR) – HER

Disse bikiniene gleder jeg meg til å bruke på Gran Canaria i februar!

RØD TOPP – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER
RØD BIKINITRUSE – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER
BLOMSTRETE RØD BIKINITRUSE – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER
LILLA BH – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER
LILLA BIKINITRUSE– 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER



GENSER
– 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER
SKJØRT – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER

TOPP – 20% RABATT MED KODEN “STINA20” – HER

JAKKE – 50% RABATT (KUN 399,- KR) – HER

 

Fant du noe du likte?

7 kommentarer

Siste innlegg