Operere rumpa? Reise, Mitt ekte Hår, Hus++ Ukens spørsmål #236

annonse – nelly, blivakker, ellos, bubbleroom, kremmerhuset

Hva er ditt neste mål?
– Målene mine liker jeg å holde hemmelig. Per Fredrik er som regel den eneste som vet hva målene mine er. Men ellers enn det liker jeg å holde de for meg selv. Da får jeg jobbet med de på egenhånd, uten at tusenvis av mennesker skal blande seg inn i det. Hehe! Men jeg jo avsløre et av målene mine i år, og det er å komme i kjempegod form og bli den versjonen av meg jeg ønsker å være.

KJOLE – HER

Hvilken farge har du på veggene i stua?
– Den heter skagen. Elsker den fargen! Perfekt hvit / grå.


PUTERROSA, BILLE (3 for 2 NÅ)

Hvilket kamera bruker du?
– Jeg har et par forskjellige. Canon G7X bruker jeg til vlogging og til å ha med rundt for å ta bilder. Når jeg skal filme hjemme eller ta bilder med skikkelig god kvalitet bruker jeg speilrefleksen min “Canon 80D med sigma 17-50mm F2,8 linse og en 50mm 1,4 linse.

 

Har du bare ekte planter / blomster hjemme?
– Det er et par falske planter på badet. Ellers enn det er alt ekte. Syns ekte planter er mye finere enn falske. Selv om det er litt mer maintence!

KJOLEGINA TRICOT

 

Hvilken selvbruning bruker du? Du var så fin og brun her:)
– Takk! Tok selvbruning dager før, og herregud så bra den funka. Har ikke tatt selvbruning på en liten stund, og hadde glemt hvor bra den faktisk er! Den sitter i cirka en uke av gangen. Man trenger kun å ha den på i 1-3 timer før man vasker den av, så det er veldig kjekt! Jeg bruker DENNE og den er virkelig dødsbra og skikkelig billig (bare 96,- kr for en stor flaske!).

 

Hvor langt er ditt naturlige hår? Tror du at du noen gang kommer til å slutte med extensions?
– Det er sånn som på bildet under. Tviler på at mitt eget hår noensinne kommer til å bli 65cm langt og tykt, så jeg kommer nok til å bruke hair extensions lenge. Heldigvis har jeg Luxushair og de har dødsbra hår. Så det er jo veldig nice! Bruk forresten koden; “stinablogg” for 10% rabatt på Luxushair.

Hvilket hotell skal dere bo på i Gran Canaria?
– Vi skal bo på det samme som vi alltid bor på når vi er der. Det er 5 stjerners luksushotell (resort), så det er helt amazing der. Hotellet heter Lopesan Baobab Resort.

Hvilken treningsklokke har du? vurderer å kjøpe en, men vet ikke hvilken jeg skal ta. Liker du den treningsklokken du har. 
– Jeg har DENNE fra Fitbit som jeg har på meg hele tiden, både når jeg er våken og sover. Den måler hvor mange skritt jeg går hver dag, hvor mange kalorier jeg forbrenner, hvordan jeg sover (hvor lenge, om jeg våkner om natten, osv), hvor langt jeg går hver dag og pulsen min. Jeg har hatt klokken i cirka 2 år nå, og jeg kunne ikke vært med fornøyd med den! Den er forresten ganske billig, spesielt med tanke på hvor bra den er!


SPORTSBHHER
TIGHTSHER

 

Kommer du til å operere rumpa de? Ser mange gjør det for tiden, og at det er veldig populært
– Nei. Det har jeg ingen planer eller ønsker om å gjøre. Jeg er fornøyd med den rumpa jeg har, og hvis jeg vil at den skal bli litt større får jeg heller trene den større. Jeg er veldig heldig med at jeg har naturlige kvinnelige former med grei rumpe, pupper og smal midje. Så jeg skal ikke sitte her og si at rumpeoperasjon er helt på jordet.

Men om man skal gjøre det (noe jeg IKKE anbefaler) er det ekstremt viktig å være obs på alt som kan skje. Har lest skrekkhistorier om at flere har dødd under slike operasjoner, og det er forholdsvis en ny type operasjon som må finjusteres mye før resultatene blir veldig bra. Mitt beste tips; jobb heller med den kroppen du har, og ikke legg deg under kniven bare fordi det er poppis nå.

 

Hvordan napper du brynene dine, uten at det gjør vondt?
– Jeg har nappet øyenbrynene mine siden jeg var 12 år, så jeg tror nok at enten så er hårsekkene så vandt med å bli nappet at det ikke gjør vondt lengre. Eller så er det bare fordi at jeg ikke er hårsår. Tror det avhenger mest av sistnevnte.

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

10 kommentarer
    1. Du har ikke lyst til å lage ei litta tutorial på hvordan du fikser håret ditt? Har selv hår fra Luxushair, men får det liksom ikke til å blendes så naturlig som ditt, og ikke å style det heller 😅 krøllene dine er superfine!

      Ha ei fin uke☺️

    2. Hvordan går det med 10.000 skritt om dagen? Jeg prøver selv, men synes det er vanskelig å få så mye skritt hver eneste dag… Hva gjør du for å klare det? 🙂

    3. Hvorfor så hemmelighetsfull med kamerautstyr og redigering???

      Hvis noen spør deg om det, så er det ikke for å kommentere stygt, men for å lære.

      Flere ganger har jeg spurt om:
      1. hvilket kamera du bruker
      2. hvilke objektiv du bruker
      3. kanskje legge ut innlegg med tips om hvordan du bruker kameraet ditt
      4. legge ut et innlegg med hvilke type innstiller du bruker på de forskjellige bildene dine
      5. hvordan du redigerer
      6. hvorfor du redigerer med lilla farge på antrekk bildene dine

      slike ting, men denne kommentaren var vel unødvendig for du leser den sikkert ikke. bryr deg kun om folk som kommenterer om utsene ditt

      1. For en frekk kommentar! I dette innlegget forklarer jeg kameraene jeg bruker. Om du er så interessert i år lære om foto får du gå et annet sted, for den frekke holdningen der er den siste jeg vil lære bort til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg