Nytt i garderoben fra Hunkemöller!

annonse – Hunkemöller

For litt siden fikk jeg en pakke med masse fint fra Hunkemöller. De har jo massefint av treningsklær, silkepysj, strømpebukser, kosesokker, tøfler, og lekre kimono til dame.

Hvor utrolig fin er ikke denne kimonoen til dame? For ikke å snakke om silkepysj under. Så lekker! Visste du at de har bærekratig nattøy også?

 

Denne strømpebuksen er jo perfekt under kjoler. Det er jo så mange sommerkvelder som kan bli litt kjølige, og da er det så genialt med denne! De har også et stort utvalgt med strømper.

 

Tøfler er noe de også har. Disse er silkemyke og så deilig å tusle rundt i hjemme!

 

Treningsklær er noe de har masse av. Og en ting som jeg setter ekstra stor pris på er at man kunne velge cup size på sports-bh jeg bruker. Å finne riktig strl er for meg ganske vrient, så det var jo genialt. Også gir den utrolig god hold! De har også plus-size sports-bh og egne sports-bh til løping.

 

Treningstights jeg bruker er super behagelig og deilig stoff. Den sitter også utrolig fint i midjen. Så det er en stor bonus! Tightsen har jeg forresten i størrelse medium. Bruker small / medium i jeans, og syns det er deilig når den ikke er åletrang.

De har også et stort utvalg med treningstopper og treningssett!

 

Håper du ble inspirert til å sjekke ut Hunkemöller. De pleier også å ha mange rabattkoder å velge mellom, så det anbefaler jeg å sjekke ut om du vil handle noe nytt fra Hunkemöller.

2 kommentarer
    1. Hei Stina! 🌞 På snap når du gjør deg klar til Barbie filmen så har du på deg ett svart sett, hvor er det fra? 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg