Nye sommerklær!

annonse – bubbleroom

Nå har jeg nettopp fått noen nye sommerplagg fra bubbleroom. De har jo så mye lekkert, og det var så mye fint som jeg fikk!

KJOLEHER

 

Denne kjolen er skikkelig gudinne kjole føler jeg. Hehe! Om jeg skal på noe som helst i sommer som jeg kan pynte meg opp skikkelig på, så skal denne kjolen brukes!

KJOLEHER

Åååååh, denne kjolen er så søt! Elsker at den har blomster på seg. Perfekt siden det er sommer, og siden jeg er helt blomstergal. Hehe! Denne kan brukes til hverdags med et par ballerinasko og en denim jakke, eller til fest med et par høye hæler.

SKJØRTHER

Det skjørtet her… Jeg dør! Det er så lekkert! Perfekt for de dagene der man vil kle seg sommerlig og fint, men som det er litt kjøligere. Skjørtet er nemlig ganske tykt så det varmer litt, samtidig som at det er flowy så det er lett å kjøle seg ned også! Dette blir en stor favoritt i år!

SKJORTEHER

TSKJORTEHER

SKJØRTHER

 

Hvor fint er det ikke med denim mikset med leopard? Begge deler er virkelig store i motebildet i år, og man ser det overalt. Om man bare vil ha innslag av leopard er tskjorten perfekt. Dersom man vil gå med all-in er skjørtet midt i blinken! Denim skjorten er akkurat passe tykk til å kunne brukes om sommeren. Verken for varm eller for kald, også er den jo dødslekker!  

3 kommentarer
    1. Så fine klær😘
      Jeg har appen Bloglovin og har bloggen din der og der kommer plutselig ikke innleggende du legger ut lenger😞
      Vet du hvorfor det ikke skjer?

    2. Endelig er du tilbake!! Du har vært savna på blogglista! Innleggene dine er inspirerende og gir en god/glad følelse når man leser de! Gleder meg til å se deg på farmen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg