Nye pysjer!

annonse – bubbleroom

Hver morgen og kveld elsker jeg å tusle rundt i pysjen. Det er jo så komfortabelt og deilig! Stramme jeans og ukomfortable klær hører virkelig ikke til kveldskosen, spør du meg!

Men jeg hater å gå i pysjer som er gamle og utvaska. Da føler jeg meg bare som en dass. Haha!

Nå trengte garderoben en liten oppdatering, så da passet det bra med noen nye pysjer fra Bubbleroom! (Bubbleroom har forresten ingen toll, ser flere har spurt om det).

Disse pysjene er så lekre, og herregud så komfortable. Elsker at de har blonder og er i fløyel. Det gir en ekstra luksuriøs følelse!

Nå er det 50% rabatt på alle plaggene, og få størrelser igjen! 


TOPPHER
SHORTSHER
MORGENKÅPEHER

TOPPHER
SHORTSHER
MORGENKÅPEHER 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg