Nye høstklær!

annonse – bubbleroom

For litt siden fikk jeg en pakke med masse nye og fine klær fra Bubbleroom. De har alltid så mye fint å velge mellom at jeg kan sitte og bla der i hundre år etter lekre skatter!

KJOLEHER (30% rabatt NÅ)

Siden det er høst passer det perfekt med litt høstfarger. Denne kjolen passer perfekt til hverdags sammen med et par strømper. Elsker den dype rødfargen på rosene på kjolen! Så lekre!

BLAZERHER

Elsker denne blazeren! Snittet på den er så lekkert, og den sitter så fint!

JUMPSUITHER

Lekker jumpsuit som er perfekt sammen med knee high boots eller et par strømper. Elsker at den har både strikk og binding i midjen for å virkelig fremheve midjen!

REGNJAKKEHER

Regnjakke er noe jeg har hatt på ønskelisten min altfor lenge! Det er jo så kjedelig å bli klissvåt i regnet, og selv om man har paraply så regner det ofte alle mulig veier så man blir som regel våt fordet. Elsker hvor cute fargen er også!

GUMMISTØVLERHER

Gummistøvler er også noe som jeg har hatt på ønskelisten min altfor lenge. Er så drittlei av å gå ute når det regner (som basically er nesten hver dag fra sep-des) og bli klissvåt på bena. Ikke gøy å bli kald og syk!

Disse Hunter gummistøvlene er både lekre, og de passer på at du holder deg helt tørr! Kvaliteten på disse har jeg også hørt at er helt amazing, så de er en god investering!

JOGGEBUKSEHER

Nå som det er høst er det jo tid for innekos. Hva er vel deiligere enn et par fine joggebukser? Disse er super behagelige og de sitter skikkelig fint, så jeg ikke føler meg som en dass selv om jeg har på meg joggebukse.

 

Håper du fant noe du likte og litt inspirasjon til nye høstplagg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg