Nye høstklær fra Bubbleroom!

annonse – bubbleroom

For noen dager siden fikk jeg en svær pakke i posten fra Bubbleroom, med masse høstnyheter. Nå er det jo ikke lenge igjen til høsten kicker inn, og da er det smart å ha garderoben klar. Jeg elsker virkelig høstmoten, med layered antrekk, oransje jakker, strikkegensere, knee high boots og alt som hører til. Så la oss kjøre et lite haul av det jeg fikk!

JAKKEHER

Nå har jeg endelig også fått tak i en oransje semsket jakke. Det har jeg lett etter så lenge at dere aner ikke. Denne er virkelig perfekt for høsten!

KJOLEHER

Denne kjolen er bare så utrolig fin! Elsker mønsteret, og fargen passer perfekt både til høsten og utover vinteren. Siden den har lange armer, kan den lett brukes sammen med et par knee high boots så har man det perfekt høstantrekket!

GENSERHER

Ingenting sier høst som strikkegensere! Denne modellen likte jeg så godt at jeg måtte ha den i to farger. Denne fargekombinasjonen passer perfekt til egentlig alle sesongene!

BUKSEHER

GENSERHER

Snakker vi skikkelig høstgenser eller? Elsker fargekombinasjonen! Burgunder er jo perfekt for høsten, så denne kommer jeg til å bruke mye! Stoffet klør forresten ikke. Klør av ingenting selv, og disse er mer enn godkjent!

GENSERHER

Altså, hvor fin er ikke denne toppen? Snøringen gjør at du kan selv bestemme om den skal dekke mer / mindre av magen. Og hvor cute er ikke mønsteret?

JAKKEHER

Denne jakken er i samme modell som den oransje. Syns den var så lekker at jeg måtte ha den i begge høstfargene! Siden denne er rød passer den perfekt både til høst og vinter, og jeg kommer nok til å bruke den masse rundt juletider også!

Ah, så mye lekkert! Gleder meg til å mikse antrekk med disse klærne utover hele høsten og vinteren, og ikke minst; resten av sensommeren!

 

Følg meg på sosiale medier:

Instagram@stinablogg
Instagram@stinablogghage
Snapchat@stinablogg

 

1 kommentar
    1. Hej Stina
      Mycket fint och den röd/svarta outfiten är en riktig killer på dig. Sååååå snyggt och läckert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg