Ny vinterjakke fra Nelly!

annonse – Nelly

I går fikk jeg en svær pakke fra Nelly med masse nytt! Skal vise dere litt etter litt. Først ut vil jeg vise dere den nye vinterjakken min! Jeg elsker fuskepels, og derfor passet denne midt i blinken!

Fuskepels er jo perfekt fordi det er varmt, ser stilig ut, også slipper man å gå rundt med et torturert dyr på seg. Supert eller hva?

50% RABATT NÅ

JAKKEHER 

Denne jakken er så fin! Kragen på den kan brettes opp så man blir skikkelig varm og god, eller så kan man bare brette den ned. Er jo ikke alltid man fryser stumpen av seg. Hehe! Nå er den forresten på 50% rabatt. Aner ikke hvor lenge rabatten og lageret varer, men var jeg deg ville jeg vært kjapp om jeg skulle få tak i den!

Gleder meg masse til å bruke denne fremover. Har savnet å ha en skikkelig fin fuskepels som er skikkelig varm. Det er seriøst bikkjekaldt ute nå. Så denne er en must-have nå!

3 kommentarer
    1. Den kledde deg. Heldig du som har fått nye klær.
      Jeg ønsker meg også ny vinterjakke, men fusk-pels kler ikke meg. Selv om jeg synes det er fint på andre blir jeg ikke helt komfortabel i det selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg