Ny sminke!

annonse – kicks

Etter at jeg var ferdig hos frisøren min i går, dro jeg innom Kicks en tur for å shoppe litt ny sminke. Jeg trengte virkelig et nytt konturpalett – har hatt min forrige i 1,5 år eller enda mer, så det er mildt sagt ekstremt slitt og et par av fargene er brukt helt opp. De palettene der varer virkelig lenge..!

Smile with your eyes

En av tingene jeg kjøpte var et nytt øyeskyggepalett fra Anastasia Beverly Hills. Har et øyeskyggepalett fra de fra før av, så jeg visste av kvaliteten kom til å være amazing.

Palettet jeg kjøpte i går har helt sinnsykt nydelige farger, og passer perfekt for nude makeuplooks. Skyggene er creamy så de drysser lite, og gir mye pigment så det ser helt amazing ut på!

PALETT – HER

Eyebrows on fleek!

Måtte plukke med meg mitt all-time favoritt produkt til øyebrynene. Denne pomaden gjør det superlett å få øyenbrynene on fleek. Husk; øyenbryn er det som rammer inn ansiktet så det er det viktigste å gjøre bra innen sminke!

POMADE – HER

Highlight to the gods..!
Dette highlight palettet har virkelig de fineste highlight fargene jeg noensinne har sett! De er også superpigmenterte så man får virkelig en highlighter som popper! Jeg bruker alltid hightlighter på kinnbena for å få de til å poppe, en stripe langs nesen for å få den til å bli smal, og litt under enden på brynene for å gi de et lite løft.

HIGHLIGHT PALETTE – HER

Contour like Kim Kardashian

Jeg elsker å konturene ansiktet mitt. Når man legger foundation mister man jo mye av formene i ansiktet, så da er det viktig å få de på plass igjen! Jeg bruker alltid “banana” under øynene og  en blanding av de to nederste til høyre, for å konturere kinnbena, panna og under haken.

Disse fargene blender perfekt inn uten at det blir kakete eller ser skittent ut (som det ofte kan gjøre med contour). Dette er det palettet jeg har hatt i over 1,5 år – så nå var det på tide med et nytt! Hehe!

CONTOUR PALETT – HER

Ah, som jeg elsker litt ny sminke. I dag bare gledet jeg meg skikkelig til å sminke meg og prøve alt sammen på. Øyeskygge palettet gleder jeg meg til å lage så mange forskjellige fine looks med!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg