Ny reise booket!

Gjett hva vi har gjort? Booket ny reise! Nå kjenner jeg at kropp og sinn trenger sol og varme. Så i november reiser vi til Gran Canaria. Vi skal bo på samme luksus resort som vi alltid gjør.

Det er jo helt amazing der, og ikke uten grunn til at hotellet er typ det beste på alle kanari øyene. Så da blir det tilbake til Lopesan Baobab i Meloneras. Det er virkelig vårt paradis!

Kjenner jeg gleder meg så sykt mye til å sole meg, spise dødsgod mat, shoppe, dra på seightseeing rundt omkring og bare nyte noen dager på Gran Canaria! Haha, må le litt av oss. Dette blir 5. gangen vi reiser dit. Ingen tvil om at dette er favoritt stedet vårt!

Passer jo perfekt at jeg har kjøpt meg 13 nye bøker nå, for da har jeg “litt” å lese når jeg skal på reise. Selv om jeg sikkert kommer til å ha lest opp det meste innen vi reiser. Hehe!

1 kommentar
    1. Oh, so lovely! I must say I envy you now! 🙂 The only person who can baby-sit our two crazy cats (my Mom) broke her arm and can’t come to us now. So no trips this winter for us. It’s so good to have something sweet to wait for! Enjoy! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg