Ny bikini!

annonse – nelly

I februar skal jeg til Gran Canaria med Per Fredrik. Herregud som jeg gleder meg til sol, spise masse god mat, utekino på kvelden og bare kose oss! For å gjøre meg litt klar for reisen har jeg bestilt et par ting som jeg skal bruke der nede.

Den ene er denne kjolen. Altså, hvor fin og syden er ikke den? Perfekt å bruke rundt på Gran Canaria, og i Norge når sommeren kommer! 

KJOLEHER
BIKINITOPPHER
RØD BIKINIUNDERDELHER
MØNSTRETE BIKINIUNDERDELHER

 

Litt nye bikinier ble det også. Hvor søt er ikke denne? Også er det sånn strikk i midten av rompa sånn at man får skikkelig bra rompe i de. Hater sånne vanlige badetruser som det ser ut som man har på seg sånn truse man brukte da man var liten. Haha! Disse derimot; så fine!

Selv om jeg koser meg med skivær og at det er nydelig snø, så er det deilig å ha litt syden å se frem til. Det skal bli deilig kjenner jeg!

Men nå er det på tide å ta kvelden. I kveld blir det deilig tapas! Det er perfekt når man er på lavkarbo. Da er det bare å spise masse kjøtt og oster, også er det jo så godt!

4 kommentarer
    1. Når jeg gikk på lavkarbo lagde jeg noe musli/kornblandind selv av masse ulike nøtter og frø, samt litt kokosfett, og spiste det sammen med en gresk kokos-youghurt som har ganske få karbs pr 100mg! Det va sååå digg til frokost, anbefaler virkelig det. Men det finnes flere typer av den greske yoghurten, så pass på at du velger den med minst karbs. tror det va 9,5g/100g! Kanskje ikke 100% streng keto, men det funket godt på meg i min lavkarb-livsstil 🙂

      Du ser forresten helt smashing ut, du er uten tvil min favorittblogger! Synes du er den eneste som virkelig legger sjela di inn i det, du oppdatere så jevnlig og ofte at det kun er deg jeg orker å lese når jeg har det travelt i hverdagen. Stå på!!

    2. Hei Stina! Veldig enig i truse delen haha. Jeg bor i Spania og det er nydelig vær nå, så du får nok bruk for den fine kjolen og bikini 😄 Skivær er fint ja, men digg med sol om vinteren også☀️
      Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg