Noe kun bloggere forstår

I går var jeg hjemme hos Julianne på besøk. Vi har jo kjent hverandre i flere år, og har jo både vært i Nettavisen / Side2 og på Bloggerne sammen. Det var så koselig å sees igjen! Altfor lenge siden sist!

Vi hjalp hverandre en god del med diverse bloggting. Julianne er virkelig ikke gjerrig på rådene, og det elsker jeg! Fikk så mye utrolig gode tips av henne på bloggbusiness!

Det var så koselig å være med en venninne som jeg føler at er skikkelig lik meg. De fleste skjønner jo ikke hvordan det er å være blogger, med mindre man er det selv. Så det var gøy å være med noen som jeg er så utrolig på bølgelengde med, og som jeg ble skikkelig inspirert og motivert etter å ha vært med!

 

Nå har jeg nettopp vært på stranda (!!) med Chloe. Det var helt fantastisk! Knipset massevis av bilder, så det kommer blogginnlegg fra det etterpå!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg