New in til stua!

annonse – kremmerhuset, nelly

Vet dere hva jeg har sett etter altfor lenge? Nye puter til sofaen! Jeg har sett i utallige butikker, og jeg har ikke funnet noe som jeg føler at passer inn i stua. Jeg har hatt lyst på noe lyst, fint, fresht og som ikke man går lei av.

I går fant jeg det endelig! Jeg var innom Kremmerhuset, og de hadde nettopp fått inn masse nye pynteputer i alle farger og mønstre. Jeg fant endelig noen som passet inn perfekt i stua! Disse var så lekre at jeg byttet ut absolutt alle de gamle putene i sofaen, og freshet opp med helt nye.

ROSA PUTE – HER
BILLEPUTE – HER
GRÅ PUTE – HER
ROSA PUTE MED TEKSTUR – HER
DUN INNLEGGSPUTE – HER
KJOLEN MIN – HER

 

Altså. Sofaen føles nesten som ny nå! Det er utrolig hvor mye det har å si om hvilke puter man har! Putene jeg gikk for er i velur, så de er så deilige og myke! Har også dunputer på innsiden av alle putetrekkene. Syns det blir mye finere for da kan man forme de fint, også er det mye mer behagelig!

Plukket også med meg denne lille posen med godsaker. Slike poser er perfekt å gi når du skal på jentekvelder og middager, som en liten vertinnegave til den du skal til. Det er alltid så koselig å gi en liten ting når man skal til noen! 

ROSA PUTE – HER
BILLEPUTE – HER
GRÅ PUTE – HER
ROSA PUTE MED TEKSTUR – HER
DUN INNLEGGSPUTE – HER
KOPP (KUN 10,- KR) – HER
TE – HER
SERVIETTER – HER
KJOLEN MIN – HER

 

Ah, nå ser det så friskt og fint ut i sofahjørnet! Hele desember og halve november er det jo fullt opp her med julepynt, og når vi tok det vekk føltes det litt tomt og rart ut. Så nå var det deilig å piffe det opp igjen her hjemme, og gjøre det skikkelig fint!

8 kommentarer
    1. Hei! Er veldig gira på å sette på tape extensions, da du er så utrolig pen med det. Har derfor noen spørsmål jeg håper du kan svare på:

      1. Sliter det mye på ditt eget hår?
      2. Er festene ubehagelig, altså kjenner du at de er i håret?
      3. Hvor ofte må du feste det på?

      Hilsen Ida 🙂

      1. 1; Veldig lite så lenge du ikke river i håret så festene rives av.
        2: jeg kjenner de ikke i det hele tatt. Men om du er helt ny tar det sikkert et par dager å venne seg til det
        3: hver 6-8 uke heiser jeg de 🙂

        husk koden: “stinablogg” for 10% rabatt hos luxushair 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg