New in from Nelly + Rabattkode! %

annonse – nelly

For et par dager siden fikk jeg en svær pakke i posten fra Nelly med masse fine sommernyheter. Nå har jeg også fått fikset en rabattkode til dere som gir 25% rabatt på ALT fra NlybyNly, i tillegg er det jo 20% rabatt på nesten ALT hos Nelly, så nå er tiden for å gjøre mange kupp!

Så nå tenkte jeg å vise dere alt jeg fikk. Noen av plaggene er på hele 70% rabatt. Det er jo helt vilt!

Rabattkoden er gyldig i 48 timer fra nå!

STINA25 – GIR 25% RABATT!

TOPPHER
VESKEHER – 40% RABATT NÅ!

KJOLEHER – 40% RABATT NÅ!

KJOLEHER – 40% RABATT NÅ!

KJOLEHER – 40% RABATT NÅ!

KJOLEHER

KJOLEHER

TOPPHER – 40% RABATT NÅ!

TOPPHER – 40% RABATT NÅ!

KJOLEHER – 70% RABATT NÅ!

JUMPSUITHER

 

Håper du fant noe du likte! 

4 kommentarer
    1. Hei. Har du noen tips for selvportrett?
      Jeg må oppdatere bildet jeg bruker på diverse ting, men jeg er på den større siden og får veldig fort dobbelhake, og ikke snakke om at jeg har et lazy eye.

    2. Hei. Har du noen tips for selvportrett?
      Jeg må oppdatere bildet jeg bruker på diverse ting, men jeg er på den større siden og får veldig fort dobbelhake, og for å ikke snakke om at jeg har et lazy eye

    3. Hei. Har du noen tips for selvportrett?
      Jeg må oppdatere bildet jeg bruker på diverse ting, men jeg er på den større siden og får veldig fort dobbelhake, og for å ikke snakke om at jeg har et lazy eye

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg