New in from Nelly – 30% Rabatt!

annonse – nelly

OPPDATERT 18 MARS 2020 – I DAG ER DET 20% RABATT PÅ NESTEN ALT HOS NELLY! I TILLEGG ER DET 35% RABATT PÅ ALLE KJOLER! rabatter er oppdatert på alle plagg. 

Her om dagen fikk jeg en svær pakke fra Nelly med masse vår- og sommerklær. Vi er jo allerede i midten av mars, og selv om været er av og på er jo våren her! Det er ikke lenge til vi alle kan gå rundt i kjoler, sole oss og bare føle oss fab. Jeg drømmer meg skikkelig bort til sommeren hvor alt forhåpentligvis er mye bedre igjen og vi bare kan nyte solen, varmen og sommeren!

GENSERHER 20% RABATT NÅ
BUKSEHER 20% RABATT NÅ

Elsker denne genseren. Så vibe og Kardashian som du får det. Hehe!

BODYHER 20% RABATT NÅ

Superlekker silkebody. Kan mikses og matches med så mye forskjellig for å lage alle mulige looks!

BLUSEHER 20% RABATT NÅ

Elsker de vårlige fargene på denne blusen! Denne har egentlig knyting i halsen, men syns jeg ble så stuffy med knytingen, så jeg bare tucket vekk knytingen så det ble en litt annerledes styling på blusen!

GENSERHER 20% RABATT NÅ

Hvor cute er ikke denne genseren? Elsker armene!

 

 

GENSERHER 20% RABATT NÅ

Super casual og fin genser. Elsker hvor behagelig og deilig stoffet på genseren er!

TRENINGSTOPPHER 20% RABATT NÅ
TRENINGSTIGHTSHER 20% RABATT NÅ

Okey, det treningssettet her ELSKER jeg. Elsker crop gensere. Føler meg så mye finere i det enn med vanlige lange topper. Hehe! Stoffet er supercomfy og fremhever kroppen på en utrolig bra måte!

 

KJOLEHER 35% RABATT NÅ

Denne kjolen måtte jeg bare ha før den blir utsolgt. Altså, hvor lekker er den ikke? Denne kommer jeg til å bruke masse i sommer på sommerfester og kanskje til og med i et bryllup jeg skal i, i august! Litt langt fremover, men for min del er det viktig å ha noe koselig å se fremover til i disse tider!

KJOLEHER 35% RABATT NÅ

Denne kjolen er bare så søt! Den skal jeg ha på meg når jeg skal ut og spise is med Per Fredrik på stranda, og når jeg skal spise ute med jentene i sommer.

KJOLEHER 35% RABATT NÅ

Denne kjolen er så lekker! Sleng på et par knee high boots og det er ikke mer enn et par uker til denne kan brukes utendørs!

KJOLEHER 35% RABATT NÅ
BELTEHER 20% RABATT NÅ

Jeg elsker leopard! Leopard er en trend som har vært en stund nå, og som jeg er sikker på at kommer til å være i motebildet en stund til. Denne kjolen passer perfekt sammen med knee high boots. Beltet er også dødslekkert, og det fremhever midjen skikkelig!

KJOLEHER 35% RABATT NÅ

Denne kjolen har jeg i hvit, og jeg ble så glad når jeg så at de hadde den i beige. Den er jo så classy, tidløs og lekker. Perfekt for date nights, middagsselskaper og når man bare vil se classy og fab ut.

ØREDOBBERHER 20% RABATT NÅ

Superfine øredobber! Disse er en del av et sett med tre forskjellige lekre øredobber. Classy!

 

 

Håper dere fikk litt vår- og sommerinspirasjon, og at dere drømmer dere like mye bort til varmere og finere tider som jeg gjør! ❤️

2 kommentarer
    1. De øredobbene du har på deg er i sølv, men på Nelly er de i gull, vet du hvor jeg får de du har på deg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg