New in from Nelly + 25% rabatt!

annonse – nelly

I går fikk jeg en svær pakke med klær fra Nelly, og siden det er 25% rabatt på alt fra NLY brands, passer det perfekt å vise dere hva jeg fikk. Her er det masse vår- og sommerklær, og det er så mye lekkert!

25% RABATT – GYLDIG TIL 1. MAI 10:00

TOPPHER
BUKSEHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Elsker denne toppen. Perfekt for meg som liker blomster, hehe!

TOPPHER
BUKSEHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Får skikkelig Kim Kardashian vibes av denne toppen. Love it!

KJOLEHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Hvor lekker er ikke denne kjolen?

KJOLEHER
SKOHER
25% rabatt nå! 

KJOLEHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Likte denne kjolen såpass godt at jeg måtte ha den i både rosa og blå. Så utrolig søt, og perfekt som hverdagskjole om sommeren!

SKJØRTHER 70% rabatt nå!
TOPPHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Perfekt genser til hverdags. Love it!

KJOLEHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Altså, hvor fin er ikke denne kjolen? Perfekt om du vil være pyntet, men ikke ha superlang kjole!

SKJØRTHER 70% rabatt nå!
TOPPHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Elsker hvor søt denne toppen er!

TOPPHER
BUKSEHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Slike ermer har blitt så populære den siste tiden, og det kommer nok til å bli en stor trend fremover. Ikke rart, for det er jo så lekkert!

SKJØRTHER 70% rabatt nå!
TOPPHER
SKOHER

25% rabatt nå! 

Denne toppen har jeg i sånn tre farger bare at den er i body og de har jeg brukt så mye at det var på tide å bytte de ut, hehe! Elsker at det er magetopp!

 

SETHER

25% rabatt nå! 

Dette kosesettet er perfekt for hjemmekontor!

SETHER

25% rabatt nå! 

Også et sett som er perfekt for hjemmekontor. Dette har jeg også i svart, og det har blitt en storselger blant dere som leser bloggen min!

 

Håper du fant noe fint! Ps; Alle klærne er vanlige i størrelsen, hehe!

7 kommentarer
    1. Hei❤️ Bare lurte på om når du lager annonser for nelly, velger du ut klær selv eller sender de tilfeldig til deg?

    2. Hei. Den hvite buksen du har lagt ut er linka til bubbleroom og ikke nelly. Er den å finne på begge sider..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg