New in from Nelly + 20% rabatt!

Annonse – Nelly

Nå er det 20% rabatt på alt fra NLYbyNelly, altså alle NLY merkene. Jeg fikk en svær pakke i posten fra de her om dagen og da passer det jo perfekt å vise dere tingene nå som det er minst 20% rabatt på alle klesplaggene!

Denne bikinien elsker jeg! Det er et eller annet med leopard mønster som gjør at man bare ser mye brunere ut. Også er det jo dødslekkert!

BIKINITOPPHER  |  BIKINITRUSEHER

 

Hvor søt er ikke denne toppen og skjørtet? Perfekt som et cute sommerantrekk når du vil gå med noe som er både behagelig (stretchen i skjørtet er amazing) og noe som er superlekkert!

SKJØRTHER | TOPPHER

 

Jeg elsker blonder! Det gir et så romantisk og vakkert utseendet. Denne kjolen er perfekt når du skal på date med kjæresten og vil føle deg ekstra fin!

KJOLEHER  | VESKEHER 

Jeansskjørt er virkelig et must have om sommeren. I fjor brukte jeg forskjellige jeansskjørt nesten hver dag, og det er så fint! Sleng på en fancy topp så er du klar for byen, sleng på en badedrakt under så er du klar for stranda. Passer til alle anledninger!

SKJØRTHER  | TOPPHER

Denne jumpsuiten stråler sommer! Den er bare så fin! Ingen tvil om at denne kommer til å bli brukt utover våren og hele sommeren! Strandvesken passer også perfekt sammen med den, og den er virkelig et must-have denne sommeren.

JUMPSUITHER  | VESKEHER

Jeg elsker badedrakter og denne ser så babe ut! Her får man frem kurvene i kroppen på en fantastisk måte!

BADEDRAKTHER

Denne kjolen er så søt og sommerlig at jeg nesten sprekker! Den er perfekt til middagsselskaper, jentekvelder og når du bare vil se ekstra fin ut. Den er forresten egentlig litt lengre, men siden jeg er ganske lav og har korte ben klippet jeg den opp så den ble riktig lengde for meg!

KJOLEHER

 

Håper du fant noe du likte, og ble inspirert på sommerklærfronten. Husk at det er 20% rabatt på alt i dette innlegget i et par dager!

0 kommentarer

Siste innlegg