New in from NA-KD! + 20% Rabattkode!

annonse – na-kd

For noen dager siden fikk jeg en svær pakke i posten, med masse vår-nyheter fra NA-KD! Nå er det jo virkelig vår, og det har jo vært 10-15 grader i solen de siste dagene. Helt nydelig! Så da er det på tide å oppdatere vår-garderoben litt.

Jeg har fått en rabattkode til dere, som dere får hele 20% rabatt på alt hos NA-KD (unntatt salg). Koden varer i kun 48 timer!

RABATTKODE: “Stina20” GIR 20% RABATT!

Hvor kul er ikke denne jumpsuiten? Har faktisk aldri hatt en jumpsuit i olastoff, men herregud så kul den var! Denne kommer jeg til å bruke mye fremover!

JUMPSUITHER

Når jeg først var igang med jumpsuits i olastoff, måtte jeg bare ha matchende i hvit. SÅ kul!

JUMPSUITHER

Hvor fin er ikke denne kjolen? Elsker at den har strikk i livet så man fremhever midjen!

KJOLEHER

Denne kjolen er jo bare dødslekker! Perfekt å kombinere med et par knee high boots!

KJOLEHER

Supersøt blomstrende kjole. Gleder meg til å bruke denne masse!

KJOLEHER

Hvor sykt fin er ikke denne strikkegenseren? Elsker hvor luksuriøs og clean den ser ut!

GENSERHER

 

Håper du fant noe du likte! Husk å bruke koden “Stina20” for 20% rabatt! 

1 kommentar
    1. Cool outfits! “Baby blue” is really your colour! It goes so well with your complexion and makes your eyes so amazingly blue (I’m a bit jealous, with my dark brown eyes, haha)! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg