New in from iDeal of Sweden

annonse – ideal of sweden, nelly, kicks

For noen dager siden fikk jeg en pakke fra iDeal of Sweden. De har alltid så sykt mye fint, og jeg har helt dilla på dekslene dems! Tror jeg har sånn 15 stykker eller noe. Haha! Syns kvaliteten på de er så bra, så jeg bruker kun dem.

KJOLEHER

Dette dekselet er så fint! Jeg elsker jo marmor, og tror nok ikke det går av trenden på en gooood stund. Det er jo så lekkert!

MARMORDEKSEL HER

Et nytt passcover ble det også! Syns det er så fint med et passcover. Jeg kjører jo full rosa og marmorstil på koffertene mine. Så da må jo passet matche! Rødt pass blir liksom ikke så fint da. Haha!

PASSCOVERHERVOLUSPA LYSHER
KJOLEHER

Dette dekselet lyser det vår, blomster og god stemning av. Nå er vi fortsatt bare i januar, men det er lov å lengte litt til våren fordet!

BLOMSTERDEKSELHER 

Kanskje jeg skulle vist dere hele samlingen min en gang? Har så mange fine derfra. Hehe!

6 kommentarer

Siste innlegg