New in from Chiquelle

annonse

For litt siden fikk jeg plukke ut noen plagg hos Chiquelle. De har jo fått inn så utrolig mange fine plagg nå. Masse fint som er perfekt nå mot vår og sommer. Så jeg plukket likesågodt med meg et par sommerkjoler. Litt tidlig ute, men jeg klarte ikke å dy meg. De var jo så fine! Sånt blir jo alltid fort utsolgt, så jeg tok ikke sjansen på å vente, hehe!

Chiquelle er forresten tollfritt til Norge, så det er jo supert!

I tillegg fikk jeg en rabattkode som gir 20% rabatt, det er BAKKEN20. Bruk den når du kommer til kassen. Den varer i 5 dager!

KJOLEHER

KJOLEHER

 

Okey, hvor kul er ikke denne kjolen? Syns den er så fin og feminin!

GENSERHER

GENSERHER

GENSERHER

KJOLEHER

KJOLEHER

KJOLEHER

Denne kjolen bare roper syden! Denne sammen med en strandveske og disse hælene, så er jeg klar for syden. Så utrolig fin! PS: den er ganske stretchy i stoffet, så det er stor bonus!

TOPPHER

 

Håper du fant noe du likte. Husk å bruke rabattkoden “BAKKEN20” når du handler hos Chiquelle de neste 5 dagene! 🥰

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg