New in from Bubbleroom!

annonselenker – bubbleroom

Her om dagen fikk jeg en pakke med noen sommernyheter fra bubbleroom. De har jo så mye lekkert nå! Disse plaggene gir meg skikkelig sommerfølelse, og jeg gleder meg så mye til å bruke de utover våren og sommeren. Har allerede begynt å bruke den blå kjolen. Den er perfekt nå, hehe!

Nå er det også 10% rabatt på alt fra bubbleroom! 

KJOLEHER

Altså, hvor lekker er ikke denne kjolen? Perfekt for date nights, venninnekvelder og når du skal ut og shoppe og vil se ekstra fab ut!

KJOLEHER
JAKKEHER
VESKEHER

Denne kjolen roper sjø, måker og ispinner. Perfekt kjole å bruke når du skal ut og handle, spise is, dra på stranda, gå turer i sentrum og bare kose seg ute i sommer!

JAKKEHER

Hvor sykt fin er ikke denne jakken? Elsker den!

TOPPHER

Hvor søt er ikke denne toppen? Elsker ermene på den. Gleder meg til å bruke denne masse!

 

Håper dere fikk litt sommerinspo! Alle klærne er forresten normale i størrelsen 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg