New in from Bubbleroom!

annonse – bubbleroom

For litt siden fikk jeg en svær pakke av bubbleroom i posten med masse sommernyheter! De har jo så mye lekkert! Så la oss kjøre en liten haul på alt det lekre jeg skal fylle opp sommer-garderoben min med! Jumpsuiten klarte jeg ikke å vente med å bruke, så den hadde jeg på meg i går da jeg var i Oslo, og jeg følte meg så fin!

TOPPHER

SKJØRTHER

KJOLEHER

50% rabatt nå!
JUMPSUIT
HER

JUMPSUITHER

JUMPSUITHER

50% rabatt nå!
KJOLEHER

 

Håper dere fikk litt inspirasjon til nye sommerplagg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg