New in from Nelly!

annonse – nelly

For litt siden fikk jeg en stor pakke fra Nelly med nye klær. Jeg har jo ikke rukket å vise dere plaggene enda, så nå er det virkelig på tide! Jeg vet jo hvor mye dere elsker “hauls” her på bloggen, der jeg viser masse nye plagg til sesongen.

Selv får jeg så mye inspirasjon av sånt, også får man liksom sett hvordan plaggene faktisk ser ut. Uansett hvor bra bilder nettsidene tar, blir det liksom ikke det samme som når bloggere tar de. Da er det liksom ikke studio og masse stæsj. Hehe!

Uansett – Her er de nye klesplaggene mine!

Hvor cute er ikke dette settet? Dette er så “clueless” vibes og jeg eeeelsker det!

 

JAKKEHER
SKJØRTHER
SKOHER 50% rabatt NÅ!

Elsker denne kjolen! Har allerede rukket å bruke den noen ganger, og den er så sommer-romantisk-free-spirit som man kan få det. Love it!

KJOLEHER

20% rabatt NÅ!

Denne kjolen er i deilig silkelignende stoff, og den er helt perfekt for turer rundt i byen og på restaurant!

KJOLEHER

20%rabatt NÅ

Denne har jeg faktisk på meg as we speak. Elsker at den er så bohemsk, pyntet og fin. Samtidig som at man kan bruke den til å slappe av hjemme, men også til å pynte seg opp. Hehe!

KJOLEHER

SHORTSHER

SKOHER

TOPPHER

SHORTSHER

70% rabatt NÅ!


Dette skjørtet er seriøst bare gorgeous! Elsker at det er flagrer i vinden!

SKJØRTHER

Fant du noe du likte?

1 kommentar
    1. Alt var kjempe fint<3 har lyst å kjøpe det skjørtet men er usikker på st er det normalt i størelse og hvilken st har du i det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg