New in from Nelly + 20% rabatt!

annonselenker

Her om dagen fikk jeg en svær pakke i posten fra Nelly med masse nytt og fint! De har jo fått inn så mye fint nå i januar, og det er jo gøy å fylle opp klesskapet litt nå som alle paljettkjolene og juleklærne er lagt vekk.

Frem til 26 januar 23:59 er det 20% rabatt på ALT hos Nelly!

GENSERHER
BUKSEHER

 

Altså, dette antrekket er så digg til hjemmekontor. Elsker å være komfortabel men også føle meg fin når jeg bare rusler rundt hjemme, og da er dette antrekket perfekt!

GENSERHER
TIGHTSHER

 

Hvor fin var ikke denne strikkegenseren? Og det passet jo perfekt med skinntights sammen med den!

SETHER

 

Hjemmekontor er virkelig livet om dagen, for oss alle. Dette settet er så digg og perfekt for en cozy home office vibe!

BUKSEHER
TOPPHER
SKOHER

 

Altså, når jeg tok på denne buksa ble jeg helt overrasket. Den passet i lengden! Jeg er jo bare 160 cm, så jeg er vandt med å alltid måtte klippe av buksene nederst, men det trengte jeg ikke her. Så til dere short girls: this is the jeans for you!

BUKSEHER
TOPPHER
SKOHER
JAKKEHER

Altså, hvor sykt fin er ikke denne skinnjakken? Jeg elsker passformen på den og bare hele utseendet. Den kommer til å bli mye brukt, hehe!

SKIDRESSHER

Altså, denne dressen kommer jeg til å bo i nå i vinter. Jeg klikket den hjem og tenkte; kommer sikkert til å bruke på slalåm, men jeg har allerede brukt den masse når jeg går tur med Chloe, er ute i hagen osv.

Det er så raskt og enkelt å ta den på, og den er supervarm! Det er jo hele -10 grader ute nå, så da passer denne perfekt.

Også elsker jeg at den er såpass chic og ser sykt fin ut, da går det liksom ann å bruke den overalt når man er ute!

GENSERHER

GENSERHER

GENSERHER

 

Håper du fant noe du likte! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg