Nye klær til julebord fra Nelly + 20% rabatt!

annonse – nelly

For noen dager siden fikk jeg en svær pakke i posten fra Nelly, med masse fint til julebordsesongen og en stor og superfin boblejakke. Nå er jo julebordsesongen rett rundt hjørnet, og da blir det mye gøy som skjer.

Jeg drar alltid på julebord med de forskjellige vennegjengene jeg er i, og det er så koselig! Så det gleder jeg meg til i år! Så da er det jo kjekt med litt nye og fine partyklær!

Nå er det jo 20% rabatt på ALT på hele Nelly. Både julebordkjoler, treningsklær, sminke, hudpleie, sex-leketøy, sko, adventskalendere, vinterjakker. Rett og slett 20% rabatt på tusenvis av varer. Amazing! 

Derfor tenkte jeg det var perfekt å vise dere hva jeg fikk i posten for noen dager siden, når det først er salg. Salget varer kun til 23:59 i morgen!

TOPPHER – 20% rabatt nå!

 

KJOLEHER – 20% rabatt nå!

KJOLEHER  – 20% rabatt nå!

 

Elsker ryggen på denne kjolen. Så classy og fin!

TOPPHER – 20% rabatt nå!

 

Glittertopper er jo uten tvil “in” i år, så derfor måtte jeg ha i to forskjellig styles. Love it!

KJOLEHER – 20% rabatt nå!

Altså,hvor drop dead gorgeous er ikke denne kjolen?

GENSERHER – 20% rabatt nå!

Denne blusen er jo perfekt å bruke sammen med en glittertopp. Elsker sånne topper som dette, som gir antrekket det lille ekstra!

JAKKEHER – 20% rabatt nå!

Say hello to my new wintercoat. Altså, denne boblejakka har jeg bare lyst til å flytte inn i. Den er så varm og god, og det kjennes ut som å ligge under dyna. Love it!

Den har også snøring i midjen, så man får fremhevet midjen og får fin figur. Det er sjeldent man får i boblejakker, så stor tommel opp for det!

 

Håper du fant noe du likte! 

4 kommentarer

      1. Julebordet blir selvfølgelig med kun få venner, der vi holder god avstand. Restaurantbransjen har virkelig lidd i år, og derfor tenker jeg at det er fint å støtte restauranter så de ikke går konkurs. Men selvfølgelig kun om man klarer å holde god avstand. “Vanlig” julebord med full fyll og kaos er noe jeg ikke gjør til vanlig engang, så i år ville jeg i alle fall IKKE gjort det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg