Dette fikk jeg fra Nelly!

annonse – Nelly

For litt siden fikk jeg en gigantisk pakke i posten fra Nelly, med masse fine høstplagg. Her er det en god blanding av lounge wear (perfekt for hjemmekontor og lazy sundays) og lekre høstplagg som jeg gleder meg til å bruke ute, også et par superfine strikkegensere (must have om høsten, hehe).

PS: Nå er hele NLYxBianca Ingrosso kolleksjonen live HER!

Siden jeg vet at dere elsker hauls, så la oss kjøre haul med at jeg fikk: 

TOPPHER
BUKSEHER
JAKKEHER

TOPPHER
BUKSEHER
JAKKEHER

SETHER
SKOHER

20% OFF nå! – SETHER
SKOHER

40% off nå! – KJOLEHER
SKOHER

KJOLEHER
SKO HER

KJOLEHER
30% off nå! – VESKEHER
SKOHER

 

70% off nå! – KJOLEHER
SKOHER

TOPPHER
BUKSEHER

GENSERHER
BUKSEHER

GENSERHER
BUKSEHER

TOPPHER
BUKSEHER

GENSERHER
BUKSEHER

TOPPHER
BUKSEHER

40% OFF nå! – VESKEHER

JAKKEHER
BUKSEHER

GENSERHER
BUKSEHER

GENSERHER
BUKSEHER

Håper du fant noe du likte!

 

PS: Nå er hele NLYxBianca Ingrosso kolleksjonen live HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg