Nelly new in!

annonse – nelly

For et par dager siden fikk jeg masse superfine sommerklær fra Nelly! Nelly har jo et ellevilt salg nå, der tusenvis av varer er på salg, og flere av klærne jeg fikk er på opptil 60% rabatt. Det er jo helt vilt!

Så la oss kjøre et lite haul!

KJOLEHER
20% RABATT NÅ!

KJOLEHER

TOPPHER
HÅRBØYLEHER

TOPPHER
SKJØRTHER

TOPPHER

JUMPSUITHER
40% RABATT NÅ!

TOPPHER
60% RABATT NÅ!

TOPPHER
20% RABATT NÅ!

TOPPHER
40% RABATT NÅ!

JUMPSUITHER
40% RABATT NÅ!

KJOLEHER

 

Håper du fant noe du likte!

1 kommentar
    1. Hei, du er så slank og fin. Du kler alt.
      I det siste har jeg vært langt nede psykisk pga min store mage. Har du noen gode tips til hvordan jeg kan få bedre selvtillit på dette området? Og kom gjerne med noen tips til hvordan jeg kan gå ned i vekt.
      På forhånd tusen takk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg