Nye innkjøp!

annonse – nelly

For litt siden fikk jeg en svær pakke av Nelly i posten. Har vært så surrete i det siste at jeg har helt glemt å vise dere hva jeg fikk. Her er det en god blanding av ting til julebordsesongen, strikkegensere og andre fine plagg!

GENSERHER

Elsker denne strikkegenseren. Den er så chunky og fin! ps: Jeg klør av ingenting, og denne klødde ikke på meg. Elsker at den ender på midjen, så blir den ikke altfor lang heller!

 

 

TOPP –  HER

Perfekt topp til datenights eller turer på byen om jeg heller kombinerer den med et skjørt. Så fin!

 

 

KJOLEHER

Elsker denne kjolen! Fargen og hele viben er bare amaze!

 

BLUSEHER

Ikke noe sjokk at jeg liker denne toppen? Den er full av blomster, også elsker jeg bluser!

 

KJOLEHER

Ah, denne strikkekjolen. LOVE it! Den er god og varm, samtidig som at den er skikkelig fin. Perfekt utover vinteren når det blir kaldt.

 

GENSERHER

Denne strikkegenseren er så cute! Elsker dottene på den. Perfekt å bruke på skolen / jobben, om du vil være både varm, comfy og føle deg litt ekstra fin!

 

TOPPHER

Denne genseren. The glam altså! Jeg elsker fargen på denne genseren, og den myke fløyelen gir den en ekstra luksuriøs følelse. Gleder meg til å bruke denne i julesesongen!

2 kommentarer
    1. Veldig fine plagg! Du kler jo alt:D Lurer på hvor genseren du hadde på i snapstoryen hvor du linket til dette innlegget er fra? Ser ikke den her, skulle gjerne visst hvor den var å få kjøpt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg