Naturlig vs Fake hår!

annonse – luxushair

Nå har jeg gjort en liten hår transformasjon. Kanskje ikke sååå stor som folk ofte gjør. Men jeg har farget håret mitt helt svart. Nå er det ikke mørkebrunt lengre. Nå er det endelig helt svart!

Jeg har jo hatt mørkebrunt ganske lenge, og det er jo fint med litt spill i håret. Meeen, jeg er en svart hår type jente. Så nå er det endelig helt svart igjen! Love it!

 

Satt også på helt nye tape extensions fra Luxushair i dag. Føler meg skikkelig barbie/prinsesse med så langt og fint hår! Dette er hele 68 cm (måtte måle med målebåndet, hehe!), selv om det står 65 cm på pakken. Så det er ganske så langt. Jeg elsker jo å ha langt hår, det er jo skikkelig meg!

Det er jo mange som bruker tape extensions som man faktisk ikke tenker over. Mange bruker det for å få litt lengre hår, eller bare noen fester for fylde. Det er jo genialt om man har litt tynt hår og man vil ha skikkelig fin tykkelse i det. Jeg derimot; jeg kjører litt mer ekstremt. Men hver sin smak. Hehe!

Skulle jeg hatt min naturlige lengde hadde jeg nok hatt noen fester for litt volum og fylde, så ikke håret bare hang rett ned og pistrete. Haha! Nå ser jo mitt naturlige hår ekstra pistrete ut nederst, men det er bare så det skal blende ekstra godt med tape extensionet mitt.

Jeg bruker forresten #1 black – 65cm – 3 pakker i DETTE håret.

Hvis du også har lyst til å bli litt hair-fabulous kan du bruke koden STINABLOGG for 10% RABATT på hele Luxushair!

4 kommentarer
    1. Du er veldig fin med begge deler, og du burde gjøre slik du selv vil og ha håret slik du selv føler deg finest med! MEN det skal sies Stina, du er like fin med ditt naturlige😍 Men du kler begge helt sykt! 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg