Nå skal vi pynte til jul!

Da var det 18. november så da tenker jeg at det er på høy tid å pynte hele huset, inkludert juletrærne til jul! Hahaha. De fleste av dere får nok ganske så bakoversveis nå. Hvem crazy folk pynter til jul nå? This christmas crazy bitch. Haha!

Nå har vi nettopp tatt ned all julepynten. Så nå skal jeg sette igang med pyntingen. Jeg er supernøye på hvordan jeg vil pynte, så Per Fredrik får bare lov å være med og pynte juletreet. Haha! Det er uansett det som er mest koselig å pynte sammen!

Chloe skal selvfølgelig være med og pynte. Hun passer nøye på at alt ligger der det skal, og ha full oversikt fra teppet sitt!

Jeg elsker Barbie nøtteknekkeren, og det er mine favoritt julefilm. Så for et par år siden kjøpte jeg inn min første nøtteknekker. Er den ikke lekker? Syns det er så gøy å se at det har blitt skikkelig inn med nøtteknekkere i år. Kommer nok til å handle et par til, hehe!

Nå skal jeg komme meg igang med å pynte. Vi har som dere ser tre juletrær, så jeg har litt av en jobb foran meg. Det ene skal heldigvis ikke pyntes da, siden det skal stå i inngangen. Men det som skal i stua og på soverommet skal pyntes skikkelig!

Var flere lesere som lurte på om jeg kunne filme mens jeg pyntet til jul, så jeg skal prøve å filme så mye jeg klarer!

12 kommentarer
    1. Jeg har også pyntet til jul. Men jeg har bare gjort det med soverommet mitt fordi jeg fikk ikke lov å pynte noe annet sted. Men jeg elsker jula fordi jeg synes desember er den koseligste måneden i året. Fordi vi får gaver, vi kan pynte, kle oss ut. Også får jeg julestemning så tidlig og det er litt irriterende men det går bra. (Jeg elsker deg❤️) ❤️❄️☃️🤶🏻🎅🏻🎄🌨❤️

    2. Jeg elsker julen 😍 beste tiden ❤️
      Så mye fin julepynt, gleder meg til å se åssen det blir 🤗👏

    3. Jeg pyntet også ferdig i dag! Eller hvertfall nesten. Er bare juletreet igjen. Jeg følte meg nesten litt crazy da jeg begynte i dag. Haha! Føler de fleste er veldig imot pynting før desember måneden, men jeg har bare sittet her, ventet å gledet meg til å ta frem jula! Elsker denne tia!! Så for min del var det absolutt ikke for tidlig! Hehe! Gleder meg til å se det ferdige resultatet av pyntingen din. Du er super flink, så det kommer garantert til å bli kjempe fint!

    4. Jeg elsker også Barbie 😁 Har alle filmene, samt klær og mye mer💗 og ikke minst elsker jeg også jul og desember og pynting, akkurat som deg😊

    5. Gleder meg til å se bilder av pyntingen din! Får alltid så julefølelse av å se🙂 er innafor å pynte nå som det er igjen en uke av november!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg