Nå er vippene til salgs!

annonse – StinaLashes

Herreguuuud, nå har øyeblikket jeg har jobbet for så lenge kommet! Nå er endelig vippene fra StinaLashes til salgs på stinalashes.no!

Det er sinnsykt mange som har meldt seg på nyhetsbrevet, liket på Instagram og vist interesse for dette – så det kan hende det blir fort utsolgt! Jeg aner virkelig ikke. Men det finner vi jo snart ut! Hehe!

Dette er så spennende! I dag begynner virkelig reisen mot noe som kan bli STORT! Tenk; en dag kan det hende at dette har blitt et svært sminkemerke. Dette er starten!

9 kommentarer
    1. Hei, jeg har et spørsmål jeg hadde satt veldig stor pris på om du ville svare på.
      Jeg er 20 år gammel jente, og syns det er veldig vannskelig å finne ut av hva jeg skal videre i livet nå som jeg er ferdig med vgs. Jeg har egentlig ikke noe stort ønske om å studere, som de fleste (hvertfall der jeg bor) gjør. Om jeg ikke husker feil så har du sagt at du ikke har studert, og jeg lurer på hvordan det har gått for deg? Hvordan fant du deg et sted å bo (dette er jo så utrolig dyrt) og venner å være rundt (siden de fleste studerer jo i 20-årene)? Har du noen venner som har valgt en litt annerledes vei som deg, og hvordan gjorde de det?

      Jeg vet dette kan være veldig personlige spørsmål, men håper det er greit jeg spør deg likevel.

      Klem

    2. Hei Stina ❤️ Lurer på når vippene kommer til meg , jeg bor i Halden og bestille dem forrige onsdag mvh Pernille, stor fan!!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg