Morsomme ting til julen!

Vet dere hva jeg har fått helt dilla på, etter at jeg ble glad i julen igjen? Julepynt til å ha på seg! Ugly christmas sweaters, antlers, øredobber med julekuler, røde sløyfer, julesokker og alt som sier “jul”!

Jeg syns det er så gøy og det gir meg skikkelig julestemning!

Nylig var jeg ute og handlet inn litt forskjellige morsomme accesories. Hvor søte er ikke disse tingene? Tenkte å lage en skikkelig fin hårtutorial med den røde sløyfen. Den er jo bare så lekker! Perfekt sammen med en julekjole!

Elsker at vi nordmenn endelig har begynt å gjøre mye mer ut av julen enn vi gjorde for 5-10 år siden. Nå er det jo vanlig med ugly christmas sweaters og julepynt man har på seg, og det er jo så koselig!

Elsker at vi blir mer og mer like som USA når det gjelder julepynt. Husker når jeg var yngre, da var det nesten ingen som hadde julepynt utendørs.

Store deler av familien min bodde i USA og jeg fikk se hvor crazy mye de pynter utendørs, og jeg var så misunnelig! Nå begynner vi nordmenn endelig å pynte opp skikkelig ute, og jeg elsker det!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg