Mitt nye hår!

annonse – luxushair, studio blush

I går viste jeg dere hvordan håret mitt ser ut når det er helt naturlig. Jeg hadde tatt ut alle de gamle festene fordi jeg skulle sette på nytt hår. Nå er endelig det nye håret på, og herreguuuud så fornøyd jeg er!

Jeg har farget mitt eget hår litt mørkere, og hair extensionet er skikkelig tykt og fint, så nå er det så perfekt som jeg syns det kan bli! Jeg elsker når håret mitt er brun-svart, superlangt og skikkelig tykt. Da føler jeg meg skikkelig barbie, hehe!

Det nye håret mitt er fra Luxushair – som jeg har brukt i mange år. Elsker tape extensionene dems. De er både budsjettvennlige (spesielt i forhold til de fleste frisørsalonger) og kvaliteten er helt amazing!

Nå har jeg 3 pakker (270 gram) med 65 cm tape extensions i fargen #2B Dark Brown, av DETTE håret. Jeg hadde feilberegnet litt på fargen, for av en eller annen grunn trodde jeg at håret mitt var lysere enn det var. Så jeg måtte farge tape extensionet så det ble skikkelig mørkt. Det anbefales ikke å farge det, men jeg har gjort det før og det er aldri noe problem.

Elsker at extensionet blender så ekstremt godt inn med mitt eget hår, at man ikke engang ser hvor mitt hår slutter. Sånn vet man at håret har perfekt tykkelse!

Hvis du også har lyst til å bli litt hair-fabulous kan du bruke koden STINABLOGG for 10% RABATT på hele Luxushair!

Siden min gamle frisør har flyttet til Kristiansand, tok jeg turen til Per Fredrik sin frisør her i Sandefjord på Studio Blush i Sandefjord sentrum. De var dødsflinke og det var null problem å ha med eget hår. Kjøper du tape extensions hos Luxushair anbefaler jeg virkelig å ta det med til frisøren for å sette det på, sånn at alt blir som det skal og håret sitter riktig.

Ah, nå går jeg bare rundt og elsker håret mitt. Haha! Jeg er over middels opptatt av hår og sminke, og perfekt hår gjør meg bare så glad!

11 kommentarer
    1. Hei🙂 Vet du hvilken salong i Kristiansand din gamle frisør jobber på å hva heter ho? Håret ditt ble kjempe fint😍😍 fin kropp har du å😀😀

    2. Hei:) Jeg har aldri skjønth hvordan du har plass til så mye hår!? Jeg har plass til 22 -24 fester avhengig av str på festet…. how do you do it girl?

    3. Håret ditt er to-die-for 😍
      Har kjøpt meg tape extensions fra luxushair nå og bare går rundt å tripper til jeg får satt det i! Men lurer på hvilken shampoo, balsam og hårkur du bruker? Ser luxushair anbefaler redken eller sebastian.. Hvilke bruker du? 😁

    4. Skal sette på extension for første gang i morgen, gleder meg veldig! Har du klipt litt på det, eller har du hele 65cm i? Har selv fått 65cm og skal farge det mer lik min hårfarge og stusse det litt. Har du noen tips til og få det til og vare lengst mulig? Hvilken sjampo og hårkur bruker du?

    5. hvor mye betaler man hos frisøren for å sette det opp?😀🥁så fint. og er det tapehair deluxe du bestiller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg