Mitt naturlige ekte hår

I går tok jeg av alt hair extensionet mitt. I år har jeg nemlig som nyttårsforsett å bli 100% naturlig. Så da er det null hair extensions. All natural fra nå av.

Haha, neida. Tror vel ikke noen som helst falt for den spøken?? I alle fall ikke dere som leser bloggen min fast! Jeg skal nemlig begynne med nytt hår, så nå skal jeg snart til frisøren for å sette på tape extensions. Gleder meg skikkelig til å teste disse, og jeg gleder meg til å se resultatet!

Siden jeg ikke har på meg hair extensions nå kan jeg jo vise dere hvordan jeg ser ut uten hair extensions. Syns alltid det er så spennende å se andre bloggere med sitt naturlige hår, også vet jeg at dere alltid syns det er gøy å se mitt!

Nå begynner jo faktisk håret mitt å bli ganske langt. Det hadde faktisk gått ann å gå med det jeg har nå, og det hadde fortsatt sett fint ut. Ikke min stil i det heeeeele tatt, så jeg kommer ikke til å gå sånn noensinne. Men det er jo gøy å se at det blir lengre, og at det er friskt og fint!

Nå får jeg runde av her så jeg ikke kommer for sent til frisøren. Hater å komme for sent.. Hehe!

5 kommentarer
    1. Myyyyyyyyye finere naturlig. Du burde virkelig droppe extension, ser så fake ut. Tror ikke jeg er alene om å mene det!

    2. Du viser jo håret hver gang du tar ut extensionet. Er ikke så mye forskjell fra gang til gang, men må si du kler mye bedre ditt naturlige hår 🙂 Men er jo smaksak, så føler du deg vel med extension så kjør på. Du får det hvertfall til å se naturlig ut og man ser aldri clipsene i motsetning til mange andre 🙂

    3. Håret ditt er skikkelig fint naturlig, men jeg skjønner deg så godt når det kommer til extenisons. Jeg bruker det selv hver eneste dag, og kommer aldri til å slutte. Men det er gøy å se at det ekte håret også lever, hehe! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg