Et tilskudd i hagen!

Da jeg var hos foreldrene mine sist fikk jeg med meg et minidrivhus av pappa, til å ha på en av pallekarmene jeg har på verandaen. Sånne drivhus er jo geniale til å ha over pallekarmer når man har urter / grønnsaker som krever litt ekstra varme og ly. Som tomater og koriander.

Jeg merket godt på sommeren i fjor at tomatene og korianderen ikke trivdes noe særlig uten drivhus. De klarte seg godt sommeren før der igjen, men da var det jo veldig godt og varmt generelt i landet.

Det har allerede vokst opp noen urter som jeg hadde plantet for et par år siden, så de har fått en ekstra boost nå takket være drivhuset!

I år har jeg så store planer for alt som skal skje i hagen og alt jeg skal dyrke. Gleder meg til å lage masse deilige og sunne salater med mat jeg har dyrket fra et bittelite frø, hehe!

3 kommentarer
    1. Så smart! Jeg har også kikket på de drivhusene, de er billige og egentlig ganske fine! Og med to eller tre pallekarmer kan en godt dyrke tomater, som jo blir ganske høye! Nå har jeg bare et lite plastdrivhus til halvpall som jeg kjøpte på Europris. Jeg er ikke fornøyd med dette, så det blir nok å kjøpe et sånt som du har 🙂
      Nå står sesongen snart for døren, og jeg gleder meg til å dyrke egne spiselige vekster.
      Så frodig det er på bildene dine!
      Ønsker deg lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg