Mine upopulære meninger!

⚡️ Jeg syns folk på facebook er mye verre enn bloggere på å dele ting om barna sine. Har legit sett folk som har lagt ut så og si nakenbilder av barna sine. Det er faen ikke innafor. Og ja; jeg sa ifra til de at det virkelig ikke var greit. Skjønner ikke hvorfor bloggere skal få tyn for å vise et normalt bilde av barnet sitt, når vanlige folk på facebook legger ut sjuke ting.

 

⚡️ Jeg takler ikke folk som er uhygieniske. Det er én ting hvis du har en medisinsk grunn. Men om du bare er lazy, æsj. Vask deg. Folk som bare vasker håret en gang i uka, og som går rundt og lukter hodebunn, eller som ikke dusjer når de har vært på trening så de stinker svette. Bye. Klarer faktisk ikke å være i nærheten av folk som lukter vondt engang. Sikkert mange som blir fornærmet nå, men dette er upopulære meninger, såeeeh.

⚡️ Vet ikke om det er en upopulær mening. Men jeg tror på Aliens. Jeg har hørt så mye sjuke ting fra folk som faktisk har jobbet på Area51, og den eneste grunnen til at regjeringene ikke deler noe om det er fordi de er redde for å lage total panikk blant befolkningen.

 

⚡️ Jeg syns det er idiotisk at man kan søke opp hva andre tjener. Det er så typisk norskt som det kan bli. Hvis noen tjener mer enn andre skal det finnes ut av, og man skal få dritt av andre for det.

 

⚡️ Jeg syns kordfløyel er sjukt stygt. Jeg grøsser bare av tanken på å se på det. Det siste året har det blitt skikkelig inn med kordfløyel bukser, jakker, skjørt og what not. Jeg skjønner virkelig ikke greia. Det er jo så stygt! Må btw ikke blandes med fløyel, bare så det er sagt. STOR forskjell.

⚡️ Pizza er ikke sunt, og brokkoli er ikke en proteinkilde. Haha. Hver eneste gang jeg sier at pizza ikke er sunt på bloggen, kommer det drøssevis av kommentarer “eh, pizza er sunt jo!”. Nei. En vanlig grandiosa eller big one er ikke sunt. Man kan lage en sunnere versjon av pizza, men 99% av alle pizzaer man får tak i er ikke sunne. Brokkoli er heller ikke en proteinkilde som så mange vegetarianere sier. Jeg må spise 2,5 KG med brokkoli hver dag for å dekke dagsbehovet. Altså, lykke til med fisingen 🙂

 

Det var noen av mine upopulære meninger. Har mange om religion, økonomi og politikk også, men det er ting jeg ikke ønsker å dele her på bloggen da det alltid skaper fullt mediakaos og hatstormer ut av en annen verden 🙂

 

 

16 kommentarer
    1. Mine upopulære meninger (beklager, men gidder ikke å kaste bort tiden min på en blogg å distribuere dem på, så tenkte å skrive det her):

      – Restylane lepper ER stygt.
      – Det er stor forskjell på å legge ut et bilde av barnet sitt for 100-200 venner og legge ut et bilde åpent for hele verden til å se.

      1. Tror du bryter loven. Det står når man skriver inn mailen sin at den ikke vil bli publisert. Du har ingen rett til å legge ut mailen til noen på nettet.

        1. har fjernet det nå. men vil minne deg på:
          “Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
          Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett”

          neste gang du skriver stygt som det på nett bør du passe deg. ikke alle er like snille som jeg ;-))

    2. Ikke like uhygeniske mennesker eller folk som snakker stygt om andre? Er det upopulære meninger? Er ikke det ganske normalt å ikke like disse tingene? Eller vel heller rart å like det🤔

      1. Du blir sinna over folk som snakker nedlatende om de som tar Restylane ,men du selv velger å snakke nedlatende om folk som dusjer en gang i uka ,er vell ikke noe bedre det .
        Jeg dusjer innimellom en gang i uka og hverken lukter vondt eller no av den grunn og plager ingen !
        Tror du bør tenke litt på hvordan du fremstår deg selv ,noen ganger kan det være umodent og lite gjennomtenkt

        1. “Jeg hater når folk snakker nedlatende om andre ting, bare for å få seg selv til å virke kulere”

          HAHAHAHAH 😂😂😂 TIDENES KOMMENTAR!!!! neigud a meg, der tissa jeg nesten litt på meg 😂😂 kulere faktisk… hahahah.. nei å nei, hva skjede nå.

          Så hvis eg sier at, restylane er ikke noe fint, så skal eg fremstille meg som KULERE ?! 😂 Nei jøssenavn a. Altså kjære lille venn, ikke kulere, en egen mening, nett som du har.

          Altså, de som vil ta restylane, go for it, men når en person går for å se ut som dolly duck/donald duck, så blir det ikke fint. Hvis man tar bilder fra siden på leppene, så ser man ganske fort når det ser unaturlig ut. Nå studerer eg ikke bilda dine, så eg sier ikke du har det… men enkelte ser jo ikke ut i MÅNESKINN.

          Og dette med restylane, trenger man å oppgi dette i en blogg uansett om man liker det eller ikke ? 😊 tenker på de stakkars 12-16 åringene som ser seg selv i speilet å finner alle feil med seg selv fordi en såkalt influencer skriver sine feil, trenger man VIRKELIG og opplyse, ta bilder, video at man tar noe i leppene sine. Og selvom folk spør, så trenger man vel ikke å svare ?

          Tar en deg, please don’t hate 😂👌

    3. This made me think what is my most unpopular opinion. That’s easy: when I say I never want kids of my own people give me everything from strange looks to angry shit! Why!? I love kids, I’m even godmother to my BFF’s little girl… just don’t wanna be a mother myself. And yes, I’m happily married to the love of my life (that’s what they always ask). I’m not a cold bitch; I consider myself very kind and gentle. So why the hate??! 🙁

    4. At du ikke liker at folk snakker nedlatende om ting er ok, men å dra inn restylan som et eksempel var jo veldig merkelig. Heller folk som lukter litt svette (som er nokså normalt hvis man har en travel dag) enn ei fin jente med sånt sprøyta inn i ansiktet sitt.

      Synes det var litt unødvendig å ta med?

    5. Grunnen til at man har tilgang til skattelister i Norge, er for å sikre tillit. Det handler om tillit til skattesystemet og demokratiet. Det er for å sjekke at alle betaler hva de skal, og hvor mye folk bidrar til staten. Det forebygger både skattesnyting, svart arbeid og korrupsjon. Det er også åpent for pressen, for at de skal kunne drive undersøkende journalistikk på det som er nødvendig (f.eks. Hos en politiker). Det kan oppleves som unødvendig eller ubehagelig for noen, men det handler om å se de store linjene, og tenke på andre og ikke bare på seg selv! Det er ikke ment som at man skal kunne snoke i andres privatøkonomi. Så ja, det er kanskje så norskt som det kan bli, men det tror jeg du skal være veldig glad for, fordi vi har ett av de beste skattesystemet i verden og en utrolig god velferdsstat.

      Dessuten, jeg regner med at du sikter til bloggere og influencere der media skriver om deres inntekt – og ja, det blir «hetset», men det er også fordi det er svært urettferdig at en person uten utdannelse, tjener mer enn en lege, sykepleier, lærer, politi – som har alt fra 3 til 7 års utdannelse. Det er kvalmt.

      1. Enig med at det er urettferdig at en blogger skal tjene mer enn leger, sykepleiere, lærere og politi. Hva hadde skjedd i landet uten leger, sykepleiere, lærere og politi? Syns rett og slett det er kvalmt at en blogger kan tjene så ekstremt av å legge ut sine upopulære meninger, eller få tilsendt drøssevis av klær og sminke for så å ta bilde av det og legge det ut på en blogg.
        Dette er kanskje min upopulære mening, som for så vidt sikkert bare er upopulær blandt bloggere og andre såkalte influencere.

    6. Selv om du ikke kan spise kun brokkoli for å få i deg det daglige “behovet” av protein så er brokkoli en proteinkilde. Det ligger jo i navnet “kilde til proteiner” lol. Og gjeldende hva som gir andre retten til å rakke ned på andres utseende, du gjør jo det selv? Du rakker ned på hva folk velger å gå med og du rakker ned på folk som forsøker opprettholde en sunn hårvekst (vaske håret sjeldnere for å la fettet komme mer naturlig) Synes du som blogger bør tenke over dine kommentarer da du ofte har en tendens til å slenge med leppa om saker du egt ikke burde. Og nei, restylane er ikke stygt men overdreven bruk er veeeldig stygt og flatterende.

    7. da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg kun kordfløyel bukser det vil si over tre år og jeg liker de enda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg