Mine planer for julen!

Herreguuuud, nå er det bare 4 dager igjen til julaften! Jeg føler at det lenge har vært sånn “lenge igjen til jul”, også plutselig var julaften rett rundt svingen! I år har jeg hatt en veldig koselig førjulstid, og det er jeg veldig glad for. Både julaften og romjulen kommer også til å bli skikkelig koselig!

I år har jeg masse planer for julen, og de tenkte jeg å fortelle dere om nå!

Julaften – I år skal vi feire julaften hele tre ganger. Hehe! I morgen starter vi hjemme hos moren til Per Fredrik. Siden han har bursdag 21 desember, blir det julaften og bursdagsfeiring i ett. Ekstra koselig!

Den 23. skal vi hjem til min familie og feire jul, og på selve julaften skal vi hjem til storesøsteren til Per Fredrik for å feire julaften der. Så det blir et par ekstra julaftener i år, og det er jeg bare overglad over, hehe!

Romjulsrefleksjon – Hvert eneste år siden jeg bodde i kollektiv (2014) har jeg brukt romjulen til å planlegge det nye året, og reflektere over året som har vært. Det har blitt en tradisjon jeg gjør for meg selv, og so har blitt så viktig for meg.

Jeg skriver ned mål jeg bruker lang tid på å gå igjennom, også lager jeg ofte et dreamboard av hvordan jeg ønsker at det nye året skal se ut. (hvordan lage dreamboard, HER).

Småfugler – Haha, må bare skrive det. Mens jeg skriver nå så tror jeg at fuglene har lunsjpause, for nå har det sikkert vært 30 forskjellige kjøttmeiser utenfor vinduet mitt og spist mat de siste 10 minuttene. Jeg har hengt opp meiseboller, kornnek og tre forskjellige matstasjoner til de, så de har masse å spise! Det er så koselig å se på de!

Vi henger alltid opp masse mat til de så fort det blir kaldt utover høsten. Hvert år dør mange småfugler fordi de sulter ihjel, så vi prøver å hjelpe de små stakkarene alt vi kan! Har du ikke hengt opp mat til småfugler enda, bør du absolutt få gjort det i julen!

Bursdager, reunion og møte venninner – I romjula skal jeg i bursdag til kusinen min i Mjøndalen. Det blir med alle damene i familien. Så koselig! Skal også på reunion med ungdomsskolen. I sommer var det 10 år siden jeg gikk ut av ungdomsskolen. Tiden flyr! Blir veldig rart og spennende å se de igjen. De fleste har jeg ikke sett siden vi gikk ut av ungdomsskolen..!

Til slutt skal jeg også ut med to barndomsvenninner, som dere så på Bloggerne. Vi skal ut og spise sammen og catche up. Vi bor langt unna hverandre, så vi rekker ikke å sees så ofte, så da er julen perfekt for bor vi mye nærmere hverandre igjen.

 

Nyttårsaften – I år skal Per Fredrik, Chloe og jeg feire nyttårsaften på The Thief. Det har vi gjort en gang før, og det var så koselig! Vi skal spise en god middag også skal vi se på rakettene fra takterassen. Siden Chloe blir med skal hun være på hotellrommet. Sist gikk det veldig fint, og vi er innom hun flere ganger ila kvelden. Hun elsker jo å være med rundt, og dette er vel 6. eller 7. gangen hun er på hotell.

 

Jeg tar jo virkelig ikke feire i år, så på toppen av alt dette skal jeg blogge tre ganger hver eneste dag, oppdatere dere masse på snapchat også kommer det et par youtubevideoer. Også er det selvfølgelig alt dere ikke ser; mail, kvitteringer til regnskap osv. Hehe!

2 kommentarer
    1. Blir nok en skikkelig trivelig jul, Stina! 😀 Jeg gleder meg som et lite barn til å dra til familien lille julaften!!! Ååååå! <3
      Men kjäre deg, du burde ta deg litt fri… Du fortjener virkelig det! <3 Men selvfölgelig, det er jo opp til deg heldigvis! Haha! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg