Mine nyttårsforsetter!

Nå har jeg endelig satt meg ned og bestemt meg for nyttårsforsettene mine. Dette er hvilke ting som jeg vil bruke tid og energi på i 2021, og ting som er viktige for meg. Det er en blanding av jobb, helse og privatliv.

Jeg skrev først ned 25 mål. Her var det alt mulig som jeg har lyst til å få til. Også tok jeg vekk alt som ikke var viktig for meg til jeg satt igjen med 10 mål. Så satt jeg ned 5 mål som de viktigste, og de 5 andre litt i andre rekke.

Så her er mine nyttårsforsetter:

 

Blogg – Nå har jeg allerede blogget tre ganger hver dag i en god stund, og målet mitt er å fortsette med det i 2021. Vil prøve å klare det helt til nyttår. Det hadde vært gøy. Elsker å blogge mye, for da kan jeg blogge om så mye mer forskjellig, og da blir det jo noe for alle!

 

Null sukker challenge – Fra 1 januar til cirka 15 november skal jeg holde meg 100% unna sukker. Les mer om challengen HER.

 

Foto – Jeg har lyst til å bli enda flinkere på fotografi og heve kvaliteten her på bloggen. Vil gi dere en best mulig leseropplevelse, og da må jeg steppe up fotogamet enda mer.

Rydde hver kveld – 220 kvm med hus blir fort kaotisk. Så et av målene er at jeg skal rydde over huset hver kveld så det er helt strøkent, også være flinkere til å rydde opp med en gang etter at jeg har brukt ting. Er jo så deilig å stå opp til ryddig hus hver dag. Verste jeg vet er å starte dagen med å måtte rydde en time.. Den siste måneden har ikke oppvaskmaskinen fungert, og herregud så mye tid jeg har måttet bruke om morgenen. No more of that shit in 2021.

 

Instagram – Jeg har vært altfor slapp med Instagram de siste årene. Legger jo nesten aldri noe ut i feed, og det er jo så dumt. Så i 2021 vil jeg bli flinkere til å oppdatere Instagram mye mer. Følg meg gjerne der om du ikke allerede gjør det: @stinablogg

 

Sparekonto – Korona pandemien har jo ikke akkurat gjort at jeg har hatt mye ekstra penger i 2020, så i 2021 håper jeg at ting blir bedre sånn at jeg kan bygge meg opp en skikkelig bra sparekonto. Føler jeg får så ro i sjelen av å ha en god sparekonto. Da er det jo null stress om uforutsette ting skjer, for da har man allerede penger og man trenger ikke stresse meg ting.

Stå opp før 07:00 – Etter at vi stilte klokka har døgnrytmen min sklidd ut totalt. Så et av målene fremover er å komme meg opp før 07:00 hver morgen. Føler at jeg får så utrolig mye mer ut av dagen når jeg kommer meg opp tidlig.

 

Selfcare – Bli flinkere til å pleie meg selv og følge bedre beauty rutiner. Body lotion hver kveld, vippeserum, selvbruning, ansiktsmasker, dra på spa en gang iblant, osv. Alle de tingene som gjør at jeg føler meg vel.

 

Snapchat – I 2020 føler jeg at jeg virkelig begynte å bli flink til å dele mye på snapchat. Så det skal jeg fortsette med i 2021. Jeg vil vise mye mer av livet mitt og dele masse. Så husk å følge meg der! @stinablogg

 

 

Det var mine nyttårsforsetter. Har ett til, men det velger jeg å holde for meg selv, hehe! Del gjerne dine nyttårsforsetter. Elsker å høre!

2 kommentarer
    1. En ting som kan være fint å lære seg er ekstern blits. Bildene kan få et helt annet uttrykk enn ring lyset. Jeg vet at et fast lys er lettere enn blits, men du kommer så mye lengere med å kunne mer. Du kan f.eks. kjøpe yongnuo yn560 flash på ebay. Ganske bra blits til under 1000 kr

    2. Jeg håper også på å få bygget opp sparekontoen igjen. Pga. Korona måtte vi bruke en del av det, så alt vi sparte til må vente noen år til. Det er trist for vi var nesten i mål og nå ligger vi noen år bak skjemaet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg