Hemmeligheten bak håret mitt!

Annonselenker

Jeg får ofte spørsmål om hvilke produkter jeg bruker til håret mitt. Siden jeg har hair extensions så er det ekstra viktig å bruke gode produkter, sånn at levetiden på håret blir ekstra langt. I tillegg er det viktig for meg at mitt eget hår også får god pleie!

Jeg har brukt disse produktene på håret mitt i flere år og jeg elsker de! De gjør at håret mitt blir silkemykt, sterkt og får mye shine! Fikk faktisk spørsmål av en leser her om dagen om hvordan jeg får håret mitt til å skinne så mye, dette er grunnen!

Jeg vasker cirka håret mitt hver 2.-3. dag også kurer jeg jeg det cirka hver 3.-4. vask. Det er det som funker best for mitt hår! Jeg kjøper forresten hårproduktene mine en side som gir opptil 50% rabatt. Det er myeeee billigere enn å kjøpe hos frisøren!

SHAMPOHER
BALSAMHER
HÅRKURHER

Når det kommer til styling har jeg prøvd mange forskjellige produkter. Jeg går alltid tilbake til den samme hårsprayen. Den er helt amazing! Den gjør at krøllene får hold, uten at det blir stivt og flokete!

HÅRSPRAYHER

 

Heat protect spray er superviktig for å beskytte håret mest mulig når du varmebehandler det. De fleste av oss retter / krøller håret ganske ofte, og da er det viktig med beskyttelse!

HEAT PROTECT SPRAY HER

5 kommentarer
    1. I often admire, how perfectly you get the extensions to blend into your normal hair! Usually I can always tell when someone has extensions, the line is so visible. But yours blend in beautifully! And your hair always looks amazing! 🙂

    2. Du trenger ikke kalle leserne for weirdo. Det var veldig misvisende i så fall på snapchat fordi det så ut som de var helt hovne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg