Min sunne ønskeliste!

annonse – gymgrossisten

Nå i 2020 har jeg virkelig kommet inn i en god og sunn livsstil igjen. Det er så deilig! Føler meg så mye bedre! Selv om jeg må si at søtsuget kicker inn iblant, og da er det genialt å ha proteinbarer!

Det er så mye digge ting å få tak i, som en ekstra hjelp på veien mot et sunnere liv, og nå vil jeg dele noe av det som står øverste på ønskelisten min. Har så lyst til å klikke alt dette hjem, hehe!

QUESTBARHER
PROTEINPULVERHER

 

 

TRENINGSBALLHER
AMINO DRIKKEHER

 

 

PROTEINSHAKEHER
SUKRINMELISHER

 

 

COCOSAHER
PANNEKAKE MIXHER

 

 

KOKOSVANNHER
AB WHEELHER

 

 

AMINO PWO PAKKEHER
TRENINGSDAGBOKHER

 

PROTEINBARERHER
SUKRIN GOLDHER

 

 

PROTEIN MILKSHAKEHER
TRENINGSBÅNDHER

 

 

QUESTBARERHER
PROTEIN CHIPSHER

 

 

ZERO CALORI SAUSHER
NOCCO DRIKKEHER

 

 

PROTEINPUDDINGHER
AEROBIC STEPPERHER

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg