Trosset min største frykt!

Nå har vi nettopp kommet tilbake etter en dag i dyreparken. Det er en gigantisk dyrepark her på Gran Canaria, som ligger midt inni fjellene, og vi drar dit så ofte vi kan. Det er så gøy å se alle dyrene, den sinnsyke naturen og alle blomster rundt i parken!

Må alltid le når jeg ser surrikatter. De minner meg skikkelig om Chloe. Hun sitter på helt samme måte som den på bildet under når hun sitter i sofaen. Helt strak i ryggen og tittende rundt!

Inne i parken kan du gå inn i et svært “bur” hvor det flyr masse fugler fritt overalt. For meg som er livredd fugler var det sykt skummelt. Fugler er faktisk min største frykt.  Men jeg turte å være der inne en stund, selv om jeg ble helt svimmel av redsel til slutt. Haha!

Per Fredrik; ikke så redd for fugler akkurat..

Inne i papegøye huset der Per Fredrik storkoste seg skikkelig. Han koste så mye med fuglene! Jeg derimot; var livredd. Men jeg fikk trosset frykten min for fugler ganske mye, og det tror jeg at er veldig bra!

I parken så er det et svært orkidé hus fullt av alle mulige orkidéer. Så mye lekkert å se på!

Vi kom akkurat for sent til å se fugleshowet, men Per Fredrik rakk å ta bilde med både en ugle og en ørn. Sykt kult! Skjønner ikke at han turte, men han elsket det!

Inne i sommerfugl huset. Så koselig å se alle sommerfuglene fly rundt!

Ah, elsker slike dager som dette i dyreparken. Er så gøy å se så mange vakre dyr!

5 kommentarer
    1. Var det palmitos parken dere var i? 🙂
      Mange fine dyr! Har selv vært der for et par år siden.
      Ha en fin ferie fortsatt’😃😃

    2. Jeg elsker bloggene du lager❤️ Og håper du koser deg i Gran Canaria😁 Det så veldig fint ut i dyreparken

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg