Min nyttårsaften!

Godt nytt år! ❤️ Håper dere hadde en fin feiring i går! Det hadde jeg! Vi feiret på The Thief i Oslo, og koste oss så mye! Siden det bare var Per Fredrik, Chloe og meg ble det en ganske rolig feiring, men det passet meg perfekt!

Vi koste oss med en 5 retters middag, nyttårs-spørsmål hvor vi virkelig fikk reflektert over året som har gått og sett fremover til det nye året, også fikk vi sett så mange lekre raketter!

På vei opp til takterrassen. Det var jo iskaldt, så jeg er glad jeg tok med meg kåpen min! PS; den er selvfølgelig fake fur.

Vi så på rakettene fra takterrassen, og wow for et show det ble! Man kjente virkelig smellene godt, hehe! Hele himmelen lyste opp i de nydeligste farger!

Når klokken var ti over tolv tuslet vi ned til Chloe. Det er nokså lydtette rom, så hun hørte ikke rakettene så godt. Men vi gikk uansett ned til henne så hun ikke skulle bli altfor redd.

Hun fikk til og med bli med ut en tur på balkongen, og hun var mye mer interessert i menneskene som tuslet rundt enn rakettene, hehe!

Alt i alt ble det en utrolig koselig og fin avslutning på et år som har bygg på mange opp- og nedturer. Nå er jeg veldig klar for å komme igang med 2020!

 

7 kommentarer

Siste innlegg