Min nye treningsplan!

Nå har jeg nettopp gjennomført en liten treningsøkt på tredemølla. I går satt jeg meg noen nye mål og en plan på hvordan jeg skal bli i bedre form. Er så lei av å være misfornøyd med det fysiske på meg selv, så det skal gjøres noe med nå!

 

Tenker at det blir cirka to gode runder på tredemølla hver dag, på cirka 45 minutter per gang, så 1,5 time totalt. Det skal nok få kicket igang ting, så jeg endelig kan være der fysisk som jeg vil! På dager som jeg ikke har tid, må jeg bare passe på å være ekstra mye aktiv rett og slett!

Mens jeg går på tredemølla ser jeg på serier, og jeg trenger litt serietips av dere. Alle seriene jeg elsker har jeg sett alt av, og jeg venter på nye sesonger. Så i mellomtiden trenger jeg masse tips av dere. Har jo 1,5 time jeg må fylle opp med serier per dag, haha! Enda godt jeg kan se på serier i alle fall. Hadde aldri klart å være så lenge på tredemølla om jeg bare skulle sett rett ut i lufta, haha!

Chloe er selvfølgelig alltid med meg, hvor enn jeg går. Så hun har fast sutteplass på treningsmatta. Haha!

Fun fact; på grunn av at jeg har to nakkeskader (en fra jeg ble slått til for noen år siden og en fra jeg ble kjørt på), så må jeg ha pcen sånn at jeg kan se nedover mens jeg går. Prøvde å ha den på hylla foran tredemølla, men det gikk virkelig ikke. Ser kanskje litt rart ut, haha, men sånn er det!

 

Er veldig spent på å se hvordan dette opplegget kommer til å funke for meg, og hvor lang tid det tar før jeg er i skikkelig god form igjen! Skal holde dere oppdatert!

8 kommentarer
    1. Tips: Gå en av de turene utendørs 🙂 Det har psyken så godt av! Ettersom du sier du er redd for at det skal bli mørkt igjen, frisk luft og dagslyst er den beste forebyggingen du gjør mot nettopp det.

    2. Har du spesielt program på tredemølla? 😊 hvor fort du går og om du justerer etterhvert og sånn? 😊 Prøver å komme i form igjen jeg også 😊 Liker og være aktiv og trene 😊

    3. Outlander , handmades tale ,stranger Things og blacklist er dødsbra serier 🤓👍🏻👍🏻Og jeg er syyykt kresen !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg