Dette bruker jeg på leppene!

Annonselenker – kicks

Jeg elsker leppestifter, og syns virkelig det er et must have i sminkepungen! Jeg har sikkert rundt 100 leppestifter, men jeg bruker nesten alltid de to sammen. Hehe! Jeg syns kombinasjonen mellom disse to er så lekker, og de gir akkurat den perfekt nude fargen og ombre looken! Jeg liker når leppene er litt mørkere ut mot kantene, og det blir de når jeg bruker disse to.

 

Jeg begynner alltid med “honeylove” og påfører den over hele leppeområdet. Deretter tar jeg “fleshpot” og påfører den innerst på leppeområdet. Gnir leppene sammen litt og vipps så har jeg den perfekte leppestift looken!

Disse sitter forresten superlenge og de er semi matte, med en silkemyk finish!

LEPPESTIFTHER  /  HER

 

Hva er din favoritt leppestift?

6 kommentarer
      1. Det er ikke mulig å ha botox i leppene.. hadde du lest bloggen hennes hadde du fått med deg at hun har tatt Restylane i leppene og botox i i ansiktet grunnet migrene.

    1. Kan du ikke svare på hvilken neglakk det er du bruker på bildene? Den var så fin! Og har skikkelig neglakkdilla😅

    2. Kan du ikke svare meg på hvilken neglakk du bruker på de bildene? Den var så fin😍 og jeg har skikkelig neglakkdilla😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg