Min julaften

God jul 🎅🏻❤️ Nå håper jeg dere alle har hatt en koselig julefeiring, og både gitt og fått masse fine julegaver. I går feiret vi med familien min hjemme hos foreldrene mine. Vi ble hele 12 stykker rundt matbordet, om man teller de små bærtene (Chloe og Nelly, hehe!). Så vi var en god gjeng og det ble så koselig!

Mens vi spiste satt hundene i hvert sitt bur, men Chloe har så sykt FOMO at hun til slutt endte opp på fanget til Per Fredrik. Haha, hun er så altfor glad i å være sammen med mennesker 😁

Mamma hadde pyntet så utrolig fint med masse julepynt og lekkert julebord 😍

Utover kvelden kom til og med julenissen en tur på besøk, og det syns spesielt tantebarna våre at var koselig! Til og med Chloe syntes at det var stas, selv om hun var litt skeptisk i starten!

Jeg har fått så mye fint til jul i år, og jeg føler meg så heldig som har så mye familie og godhet rundt meg. Per Fredrik og jeg ble enige tidlig i desember om å gi hverandre en tur til Gran Canaria til jul. Så i februar reiser vi til Meloneras på Gran Canaria, og da skal vi kose oss så mye! Det gleder jeg meg til! Januar er jo en så kald, mørk og litt kjedelig måned, og da har jeg hele måneden å se frem til sydentur 😃✈️🏝

1 kommentar
    1. du har VELDIG store øyner <3

      er det pga sminken og øyenvippene eller er du sånn naturlig? tips for å sminke støre øyne isåfall?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg