Min hverdagssminke

annonse – kicks, lyko, eleven
alle produkter er kjøpt selv, men linker er annonse

Jeg får ofte spørsmål om sminken jeg bruker, så nå tenkte jeg at det var på tide med et dypdykk ned i sminkebag’en min. Nå skal jeg vise dere alle sminkeproduktene jeg bruker til hverdags, noen dyre produkter og noen billige. Alt ettersom hvilke produkter jeg personlig liker best, kanskje du finner noen nye favoritt produkter?

PRIMER – KJØP HER

CONCEALER – KJØP HER

Denne concealeren har jeg snakket om masse, fordi den skjuler kviser utrolig bra. Påfør den før foundation på kviser og røde plasser i ansiktet, så blir fargen jevnet ut og kvisene nesten usynlige.

FOUNDATION – KJØP HER

Denne er en ny favoritt. Den gjør at man får skikkelig dewy og fin look, samtidig som at den dekker godt og kan bygges. Billig og bra foundation!

CONCEALER – KJØP HER

Denne påfører jeg i et triangel under øynene og en stripe langs nesen, for å lysne opp under øynene og konturere nesen.

PUDDER – KJØP HER

Dette pudderet legger jeg der jeg har brukt den gule concealeren. Dette er en del lysere enn det andre pudderet mitt, så det gjør at ting blir lysnet opp ekstra mye.

PUDDER – KJØP HER

Dette pudderet dekker godt samtidig som at det ikke er så finmalt, så det blir ikke sånn tørr look. Elsket dette pudderet, og dersom du liker å kun bruke litt sminke kan dette brukes alene uten foundation.

CONTOUR PALETT – KJØP HER

Godt brukt, hehe! Den gule delen elsker jeg å bruke under øynene, men den tok slutt for en stund siden og det går ikke ann å kjøpe refill på kun den fargen, så da bruker jeg pudderet lenket lengre opp.

Disse brunfargene gir en superlekker kontur som jeg legger i et 3 tall på hver side av ansiktet.

BLUSH PALETT – KJØP HER

HIGHLIGHT – KJØP HER

Denne highlighteren er tha bomb. Den får det til å poppe skikkelig, og jeg bare elsker den! Billig å kjøpe, også varer den dødslenge!

ØYESKYGGE – KJØP HER

Palettet med alle nudefargene du kan trenge. Elsker palettet og det er så mange fine looks jeg har laget med det!

BRYNSPOMADE – KJØP HER

Dette er det eneste produktet jeg kan bruke for å få brynene mine slik jeg vil ha de. Det er lett å jobbe med, og produktet varer også lenge så du får mye for pengene!

MASKARA – KJØP HER

LEPPESTIFT – KJØP HER OG HER
LIP LINER – KJØP HER

Bruker alltid en lipliner til å tegne opp linjen på leppene mine, også bruker jeg DENNE leppestiften over hele leppene, også DENNEleppestiften i midten av leppene for ombre effekt.

SETTING SPRAY – KJØP HER

Dette er et must! Denne sprayen er kåret best i test mange steder, og er en stor favoritt hos mange i beauty verden. Den gjør at sminken smelter fint inn i hverandre (pudderne legger seg penere) også sitter sminken hele dagen og hele kvelden. Trenger nesten aldri å touche up sminker når jeg bruker denne!

 

Håper du syns det var gøy å få et lite innblikk i sminken jeg bruker! Hvis det er noe du lurer på et det bare å spørre i kommentarfeltet!

11 kommentarer
    1. Bra innlegg, men hvorfor kommer det ikke treningsopplegg? Hvorfor ikke bruke tiden på det enn å ta bilder av sminken osv, det går jo tid på begge deler?

    2. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    3. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    4. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    5. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    6. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    7. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    8. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    9. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    10. Først må jeg få si at wow du er virkelig vakker, og det gjør jo ikke noe at du virker veldig snill og sympatisk i tillegg 😊❤
      Så kommer det flaue…jeg er 40 år og føler jeg ikke har så dreisen på sminkingen…
      Kunne du lagt ut en tutorial på hvordan du sminker deg med produktene du viser her? Altså en fin dagsminke som gamlingen meg kan lære meg?🙈
      Hilsen Hanne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg