Min hverdagssminke

annonse – lyko

OBS: Følg med på instagram @stinablogg tirsdag 23 februar – 18:00.
Kommer med en STOR nyhet! 

Her om dagen fikk jeg skikkelig påfyll med produktene jeg bruker i min hverdagssminke. Så da tenkte jeg at jeg kunne vise dere hvilke produkter jeg bruker når jeg sminker meg. Bruker noen flere produkter enn dette også, men dette er mine faster produkter som jeg har brukt superlenge og virkelig er fornøyd med!

SETTING SPRAY – HER
CONCEALER – HER
FOUNDATION – HER
PUDDER – HER
CONCEALER PUDDER – HER
HIGHLIGHTER – HER

BRYNPOMADE – HER
MASKARA – HER

LEPPESTIFT 1 – HER
LEPPESTIFT 2 – HER
LIPLINER – HER

Håper du fant noen nye favorittprodukter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg