Min favoritt grillmat!

Nå om sommeren syns jeg det er så deilig å grille! Det vet jeg at jeg virkelig ikke er alene om. Halve kosen med sommeren er jo å grille ute på verandaen på sene sommerkvelder, eller bare til lunsj mellom sommeraktivitetene.

Per Fredrik og jeg griller mye! Vi griller ofte pølser til lunsj, også griller vi litt ekstra god grillmat om kveldene. Her om dagen lagde jeg meg en skikkelig god grilltallerken med min favorittmat. Dette er nokså sunt, også er det supergodt!

🍉 Honningmelon – Grillspyd med kjøtt – Tomater – Blomkarse blomster – Grillet mais – Potetsalat 🍉

 

I kveld står blåskjellsuppe på menyen, så nå må jeg stikke bort på butikken for å se om jeg finner alt jeg trenger. Krysser fingrene for at det går i orden. Har så sykt lyst på skikkelig digge blåskjell nå!

7 kommentarer

Siste innlegg