Matforgiftning oppdatering!

Nå skriver jeg litt fra flyet, så dette innlegget kommer ikke ut før etter at vi har landet. Det har gått ganske greit å kjøre fly. Har sovet masse, og ikke kastet opp en eneste gang. Så det er deilig! Er fortsatt litt uggen i kroppen, men tipper det går over i løpet av natta.

Det er så lite gøy å bli matforgiftet. Følte meg ikke så fresh når jeg lå kveilet rundt doskålen i natt, og som man sier i Hokksund: ropte på elgen. Haha!

Nå sitter jeg som sagt på flyet. Havnet ved siden av to andre sandefjordinger som var superhyggelige. Har fått masse tips om fine turstier og badestrender rundt ved Ula som jeg må sjekke ut. Så det var litt gøy!

Har forresten helt glemt bort å legge ut bildene av Per Fredrik og meg som vi tok på stranda her om dagen. De ble så fine! Vurderer å bestille print og ha det ene på veggen hjemme. Vi har jo pyntet opp med en del bilder rundt i huset vårt og der jo så koselig! Har jeg vist dere de forresten? Nå ble jeg faktisk veldig usikker her. Vet jeg har vist noe på Snapchat, men jeg tror ikke jeg har lagt ut noe om det her på bloggen. Så det får jeg sette på to-do listen min!

3 kommentarer
    1. Hadde vært gøy hvis du la ut litt mer hverdagslige ting på snap og ikke bare «swipe up»! Vet selvfølgelig at du legger ut vanlige også, og skjønner en swipe up på enkelte innlegg men kan fort bli litt mye med det når man leser bloggen fast<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg